۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۲۲۲۵۴
امام جمعه ایلام:

اجرای مطالبات رهبری از رسالت‌های مهم صدا و سیما است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان این که جایگاه رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه حساس و ویژه ای است، گفت: یکی از رسالت‌های مهم صدا و سیما اجرای مطالبات مقام معظم رهبری است.
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صدا و سیمای مرکز ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در جمع مسؤولان صدا و سیمای مرکز ایلام ضمن خیر مقدم به مدیرکل جدید مرکز و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس با توجه به تأثیر گذاری رسانه ملی در حوزه فرهنگ گفت: جایگاه رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه حساس و ویژه‌ای است.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی به نقش رسانه ملی در اجرای منویات مقام معظم رهبری اشاره کردو افزود: یکی از رسالت‌های مهم صدا و سیما اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: صدا و سیما با اعتمادی که مردم به این رسانه دارند یکی از پر مخاطب‌ترین رسانه‌ها در کشور است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: با توجه به نقش پررنگ استان ایلام در دوران دفاع مقدس از رسانه محلی انتظار می‌رود این نقش را نسبت به سال‌های گذشته برجسته تر کنند.

 

امام جمعه ایلام به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: رسانه ملی می‌تواند در قالب هنر با تولید برنامه‌های فاخر و اثر بخش بهترین نقش را در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان اسلام و جنگ نرم داشته باشد.

 

در ادامه این دیدار رحیم زاده، مدیرکل مرکز ایلام گفت: یکی از رسالت‌های رسانه ملی اجرای منویات مقام معظم رهبری که هر ساله در چهار مقوله دین، امید، اخلاق و آگاهی بخشی به سازمان ابلاغ می‌شود.

 

رحیم زاده افزود: رسانه در راستای تبیین و اجرای منویات مقام معظم رهبری آمادگی رهنمون‌های لازم از سوی مسؤولان استان در جهت اثر بخشی بهتر و بیشتر در تولید و ارتقای برنامه‌ها دارد./998/د102/ب4

ارسال نظرات