۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۲۲۲۲۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز:

قدرت ایمان عامل پیروزی ما در برابر استکبار بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان این که به فرموده قرآن، یهود و نصارا هیچ وقت از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر دست از اصولمان برداریم، گفت: عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی، فقط قدرت ایمان بود؛ از همین رو اکنون دشمن در حال نفوذ از راه تضعیف ایمان است که البته این هم خیال باطلی است.
قدرت ایمان عامل پیروزی ما در برابر استکبار بود قدرت ایمان عامل پیروزی ما در برابر استکبار بود قدرت ایمان عامل پیروزی ما در برابر استکبار بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد جواد موحد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست تربیت و تعالی فرماندهان، مدیران، طلاب و سرگروه های حلقه های صالحین بسیج، گفت: «میشل فوکو» نویسنده فرانسوی قبل از انقلاب اسلامی ایران کتابی با عنوان «پایان عمر دین» نوشته و در آن بیان کرده که دین دیگر در زندگی بی تأثیر است و کارایی ندارد و اگر بخواهیم در عرصه های مختلف پویا شویم باید دین را کنار گذاریم.

 

حجت‌الاسلام موحد اضافه داد: بعد از چاپ این کتاب، پاپ ها در کلیسا محبوس شدند تا دخالتی در امور کشور نکنند و دولت ها جلوی خود را بازتر دیدند و به تاخت و تاز پرداختند و طرح های نو اقتصادی برای ثروت اندوزی ایجاد کردند.

 

وی  افزود: بر همین اساس اسرائیل شد محور براندازی جمهوری اسلامی ایران و طرح های مختفی داد و پشتیبانی کرد تا انقلاب نوپای ایران را به زانو درآورد.

 

حجت الاسلام موحد مطرح کرد: سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل چهار معاونت بزرگ دارد که سه معاونت آن برای کل دنیا و یک معاونت آن مختص ایران است. سازمان موساد 50درصد اعتبار و تجهیزات خود را مخصوص ایران گذاشته است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز مذاکره با 5+1 را یک حرکت دیپلماتیک خواند و افزود: ما بر سر بحث انرژه هسته ای آن را انجام می دهیم اما هرگز بر سر مبانی و اصولمان مذاکره نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: یهود و نصارا هیچ وقت از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر دست از اصولمان برداریم.

 

حجت الاسلام موحد یادآور شد: امروز غربی ها به این نتیجه رسیده اند که در برابر ایران نمی توان مقابله کرد مگر با حرکت نرم.

 

وی ادامه داد: یکی از روش های نرم، انقلاب مخملی است که دشمن فکر می کرد می ‌تواند با فتنه 88 به این آرزویش دست یابد و روش دیگر حرکت نرم، سوء استفاده از ماهواره است که امروز از آن به عنوان دجالواره یاد می کنیم.

 

حجت الاسلام موحد با اشاره به فعالیت 203 ماهواره در دنیا که صد تای آن در ایران قابل دریافت است، گفت: ماهواره ها وظایف گوناگونی دارند که عمده آن وظیفه فرستندگی تلویزیونی هست و در ایران به راحتی تا 2000شبکه ماهواره ای قابل دریافت هست.

 

این کارشناس مذهبی، فعالیت شبکه های خارجی قابل دریافت در ایران را در سه دسته خبری، سیاسی، مروج فرهنگ و سبک زندگی غربی و اعتقادی، مذهبی تقسیم بندی کرد و با یادآوری سفر رئیس جمهوری مصر در سال 1391 به ایران اظهار کرد: مرسی، رییس جمهوری سابق مصر وقتی در ایران آمد، عمداً به سه خلیفه درود فرستاد در حالیکه در سفر به کشور صعودی این کار را نکرد.

 

حجت الاسلام موحد، علت این عمل «مرسی» را جنگ رسانه ای شبکه های به ظاهر شیعه در خارج از ایران دانست و افزود: عده ای به نام شیعه در مساجد مصر خلفای اهل تسنن را لعن می کنند و تصور مرسی این بود که فضای حاکم در ایران به همان شکل هست.

 

وی خاطر نشان کرد: عنصری که در جنگ ما را به پیروزی رساند، نه اسلحه بود نه موشک بلکه فقط قدرت ایمان بود که توانستیم در برابر استکبار ایستادگی کنیم از همین رو دشمن به عنصر پیروزی ما پی برده و در حال نفوذ از راه تضعیف ایمان است که البته این هم خیال باطلی است.

 

وی در پایان هوشیاری در برابر دشمن را ضروری دانست و افزود: امروز وظیفه ما در برابر جنگ نرم دشمن، کار فرهنگی علیه آن ها مانند برگزاری حلقه های صالحین هست./804/پ202/ب5

 

ارسال نظرات