۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۲۲۳۳۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد:

اسلام سکولار خطرناک ترین نقشه دشمن برای نابودی اعتقادات جوانان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، گفت: در دورانی که حدود 3 هزار شبکه ماهواره ای به دنبال از میان بردن اعتقادات اصیل جوانان هستند وظیفه طلاب حوزه‌های علمیه نسبت به بقیه سنگین تر است.
اسلام آمريکايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع طلاب حوزه فاطمیه نجف آباد شهدا را سرمایه های کشور دانست و گفت: حافظان اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شهدا هستند و پاسداشت هفته دفاع مقدس فرصتی برای شناخت دوباره شهدا است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که هیچ عاملی نباید مانع پاسداشت شهدا و ادای حق آنان شود، افزد: شهدا با نثار جان خود در راه ولایت و دفاع از دین درجاتشان کمتر از مقام امامزادگان نیست و امروز شهدا، امامزادگانی برای ما هستند که برای انقلاب و نظام در مسیر ولایت به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام احمدی از مهم ترین رسالت های طلاب بسیجی را رساندن پیام شهدا به گوش جوانان عنوان کرد و افزود: در دورانی قرار داریم که کشور مورد هجوم و تهدید 3 هزار شبکه ماهواره ای قرار گرفته که تمام هدفشان تأمین منابع اقتصادی کنگره های آمریکا و دست نشاندگان آنان است.

 

وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون جامعه نیازمند یک حرکت جدی برای پاسخگویی به آسیب های اجتماعی است و اثرگذارترین حرکت در این راستا انتشار وصیت های نامه های شهدا در بین اقشار جامعه است.  

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد از مهم ترین آسیب های جنگ نرم در سطح جامعه را بی تفاوتی نسبت به اعتقادات دینی برشمرد و افزود: اکنون در صحنه جنگ نرم شاهد افرادی هستیم که نسبت به بسیاری از مسائل اعتقادی هم چون حجاب به باور عمیق نرسیده و تنها برای رفع تکلیف آن را انجام می دهند و این ذهنیت ها و باورهای عمیق دینی بر اثر وجود برنامه هایی که مروج اسلام سکولار هستند، از جوانان گرفته شده است.

 

وی در ادامه افزود: خطرناک ترین آسیب پیش روی جامعه در جنگ نرم، ترویج اسلام سکولار در شبکه های ماهواره‌ای است که با پخش برنامه هایی که خانمی بدون پوشش به تفسیر قرآن می پردازد، در صدد از میان بردن قداست و سکولار کردن دین به پیش می روند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد درباره رسالت پایگاه بسیج نیز گفت: پایگاه های بسیج یادگار شهدا است و این پایگاه ها نیازمند گردان های طلبه ای است که بتوانند در میدان جنگ نرم با اخلاص و بصیرت وارد میدان نبرد شوند.

 

وی بسیج را تداوم راه شهدا بیان داشت و افزود: بسیج ارگانی مردمی و بین المللی است و هیچ گاه نباید به صورت سلیقه ای برخورد کنیم و اگر نقاط قوت و ضعفی هست، باید بررسی شود و هم اکنون ده ها میلیون بسیجی در کشورهای اسلامی چون عراق، غزه در حال شکل گیری است و تنها فراهم کننده بستر ظهور امام زمان، بسیج است.

 

حجت الاسلام احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا، وصیت نامه های شهدا، انقلاب اسلامی، حضرت امام، سخنان رهبر معظم انقلاب همه این ها برای ما سرمایه هستند و ولایت فقیه، نظام اسلامی خط قرمزهای ما است و در دفاع از انقلاب، ولایت و این نظام باید متحد باشیم و اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم.

 

وی شهدا را راهنمایان راه حقیقت در این زمان برشمرد و گفت: شهدا نجات دهندگان ما در برخورد با مشکلات هستند و اینها ادامه دهندگان راه شهدای بدر و احد هستند که باید در این زمان احساس نیاز کنیم نسبت به حقی که شهدا به گردن ما دارند. /1306/پ202/ب4

ارسال نظرات