۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۲۲۳۸۴

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.
معارفه تبليغات اسلامي محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امام جمعه و مدیران شهری محمودآباد برگزار شد.


حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در این مراسم با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس که دوران ماندگار و طلایی برای ما بوده یادآور کسانی است که برای باورهای دینی قیام کردند و این سربلندی و عزتی که داریم همه از رشادت های رزم آوران و برکت شهدا است.  


حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: روحانیان و مبلغان دین به عنوان مشعل داران هدایت و انقلاب در کنار بسیج در جامعه هستند و امروز این اقتدار جمهوری اسلامی به برکت ولایت است.


وی با اشاره به اهمیت مبلغ در جامعه، افزود: کسی که می خواهد مقتدای مردم باشد باید اول قلب و دل خود را اصلاح کند تا دیگران با توجه به الگو پذیری از ایشان تبعیت کنند.


حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد در این مراسم، بیان داشت: باید با تعاملی ارزنده با دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه شهرستان بتوانیم برای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی گام های مثبتی برداریم. 


وی با اشاره به این که روحانیان و مبلغان دین  سکاندار کار فرهنگی هستند، تصریح کرد: به طور یقینی  جامعه ما آماده قبول طرح های فرهنگی، دینی و قرآنی است  و این امر با همت و تلاش روحانیان، هیئات مذهبی و شورا و پایگاه بسیج محقق خواهد شد.  


حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت خطر از سوی دشمنان، افزود: دراین زمان که دشمن نتوانست انقلاب اسلامی را براندازد به سمت تهاجم فرهنگی رفته است و از طریق تهاجم فرهنگی وماهواره ها حمله به فرهنگ، دین و انقلاب را تدارک دیده است.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با تاکید بر این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان وجود داشته باشد، تصریح کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی امر مهمی است که در این عرصه باید به آن توجه شود.


گفتنی است؛ در این مراسم از حجت الاسلام رضا ذاکری  قدردانی و حجت الاسلام سید عبدالله حسینی به عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی محمودآباد منصوب شد./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات