۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۲۲۳۹۸
در راستای اجرای نیت واقفان؛

طرح پیوند آسمانی در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در راستای اجرای امینانه نیت واقفان، طرح پیوند آسمانی در استان مازندان برگزار می شود.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس درس ایثار، آزادگی، شهامت، شهادت و اراده ملت ایران را به استکبار جهانی نشان داد و سبب شد که امروز دشمن جرات تعدی به خاک ایران را نداشته باشد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که دوران هشت سال دفاع مقدس توان و قدرت ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت و امروز به‌ خاطر اقتدار و توان نظامی ایران اسلامی احدی نخواهد توانست به کشور ما نگاه چپ کند، بیان داشت: ارزش های والای دفاع مقدس ارزش‌هایی فراموش نشدنی است و باید این ارزش ها و فرهنگ دفاع از کیان جمهوری اسلامی را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

حجت الاسلام علیزاده از اجرای طرح پیوند آسمانی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح در راستای عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش در مازندران اجرا می‌شود.


وی ازدواج و کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان و نوعروسان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان داشت: طرح بزرگ پیوند آسمانی در راستای اجرای امینانه نیات واقفان شنبه هفته جاری در امامزاده حمزه (ع) قائمشهر برگزار می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، تصریح کرد: در این طرح به بیست زوج جوان کمک مالی برای تهیه جهیزیه مساعدت مالی می‌شود.


وی، افزود: یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت از این امانات است.


حجت الاسلام علیزاده، تصریح کرد: طرح پیوند آسمانی با هدف رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف، اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه ازدواج، بهره‌مندی دقیق مستحقین از اجرای نیات واقفان و ترغیب جهت ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز جامعه است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، ادامه داد: این طرح به دنبال انسجام‌بخشی و یکسان‌سازی اجرای نیات واقفان با رویکرد بهره‌ وری موقوفات، ترغیب و تشویق و جذب خیرّین در امر کمک هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند اجرا می‌شود.


وی در پایان، گفت: عواید موقوفاتی که واقفان نیات آنان را مربوط به خرید جهیزیه و کمک ازدواج برای زوج‌های جوان ثبت کردند در این طرح اجرای نیت می‌شود./950/پ203/ب4

ارسال نظرات