۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۲۲۴۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل جوان جامعه تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت امری اساسی و مهم است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای گرانقدر دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان را به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.
حجت الاسلام و المسلمين معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائم شهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع بسیجیان شهرستان قائم شهر با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای پاسداشت از مقام دلاورمردانی است که با ایثارگری والا در برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند.


وی با اشاره به این که این برنامه ها نشانگر مقاومت و تعهد ملت بصیر ایران اسلامی است، بیان داشت: ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره نشان داده است که در مسیر رهنمودهای امام راحل و مقام مظعم رهبری گام برمی دارد.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای عزت آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت های ارزنده و گرانقدر برای تعالی و پیشرفت کشورمان بهره گیری کنیم.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امام خمینی(ره) روحیه دفاع و مقاومت را در ملت ایران قرار داده است، گفت: رزمندگان ما با این روحیه ارزنده در برابر دشمنان قرار گرفته و پاسخ شایسته ای به آنان دادند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت امری اساسی و مهم است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای گرانقدر دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان را به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.


وی، تصریح کرد: در جنگ هشت ساله ایادی استکباری در برابر ما قرار داشتند که با امدادهای غیبی و رشادت ها و دلاورمردی های ارزنده توانستیم به پیروزی برسیم.


امام جمعه قائم شهر با بیان این که ایادی استکبار جهانی به دنبال قرار دادن اوامر دست نشانده خود در منطقه هستند، گفت: آنان امروز به دنبال آن هستند تا از داعش به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف و منافع خود بهره گیری کنند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که روحیه دوران دفاع مقدس باید در میان ما باقی مانده و همواره در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده باشیم، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که باید تلاش کنیم با کار و تلاش در راستای تحقق اهداف و برنامه های نظام اسلامی گام برداریم.


 حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون رهنمودهای عالمانه رهبری نظام است./950/پ202/ب

ارسال نظرات