۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۲۲۴۴۵
آیت الله شبستری:

دین مبین اسلام، افیون ملت ها نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز تأکید بر ترویج صحیح و اصولی مبانی و ارزش‌های متعالی دین مبین اسلام، گفت: بر خلاف تبلیغات گسترده رسانه های غربی دین مبین اسلام، افیون ملت ها نیست.
آيت الله شبستري امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان اظهار داشت: جنگ تحمیلی، بزرگترین توطئه دشمن و استکبار جهانی علیه ایران اسلامی بود.

 


وی با بیان این‌که روی آوردن به گزینه نظامی نشان از عجز و ناتوانی دشمن در مقابله با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است، افزود: با توجه به آیات قرآن کریم، وعده حق الهی، پیروزی است و ملت ایران این پیروزی را در 8 سال دفاع مقدس با جان و دل لمس کرده اند.

 


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار نظام مرهون مجاهدت شهدا و خانواده آنان است، افزود: ملت شریف ایران این پیروزی را مدیون خون شهدا و ایثارگران و به ویژه خانواده های عزیزانی هستند که چنین فرزندانی را در دامان خانواده تربیت کرده اند.

 


آیت الله شبستری با بیان این‌که خانواده های شهدا پس از جنگ نیز از آرمان های امام و شهدا دفاع کرده اند، افزود: بزرگترین توطئه دشمن و استکبار جهانی علیه ایران، همین جنگ تحمیلی هشت ساله بود اما تدابیر امام راحل و ولایت مداری فرزندان خمینی کبیر، انقلاب و جنگ را به پیروزی رساند.

 


امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که امروز با عنایت به جانفشانی های شهدا، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها صادر می شود، تصریح کرد: باید مدیون شهدا بود و با جهاد اقتصادی و فرهنگی در عصر حاضر ادامه دهنده آن غیورمردان تاریخ ایران اسلامی باشیم.

 


وی با اشاره به این‌که شهادت مختص بندگان خاص و برگزیده خداوند است، افزود: شهدا، عالم به مواضع حق بودند و توانستند پرچم ایران و اسلام را تا به امروز برافراشته نگه دارند، شهدا ثابت کردند که بر خلاف تبلیغات گسترده رسانه های غربی دین مبین اسلام، افیون ملت ها نیست.

 


 آیت الله شبستری در پایان تجلیل از مقام شامخ شهدا را تکریم شعائر اسلامی عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا و یادگاران زمان جنگ چشم و چراغ جامعه هستند و همواره باید در صف مقدم باشند و با صلابت در صحنه ها حضور پیدا کنند، رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده های شهدا و ایثارگران کمتر وظیفه دولت است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات