۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۴۷۳

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قزوین، ‌گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم عمومی، مفاهیم تخصصی و رشته‌های اذان و مدیحه‌سرایی در قزوین برگزار می‌شود.
مسابقات قرآني

سعید رحیمی، معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در قزوین، از سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان قزوین خبر داد و گفت: مسابقات قرآن کریم استان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم عمومی، مفاهیم تخصصی و رشته‌های اذان و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: مکان برگزاری این مسابقات در امام‌زاده حسین(ع) قزوین است و زمان برگزاری از ابتدای آبان تا 25 آبان برگزار می‌شود.

 

این کارشناس فرهنگی با اشاره به حدیث ثقلین ابراز داشت: برگزاری مسابقات قرآنی در عید غدیر حرکتی برای نشان دادن همبستگی دو یادگار پیامبر گرامی اسلام است و جوانان ما باید بدانند قرآن و عترت هرگز از هم جدا نمی‌شوند و حب واقعی اهل بیت بدون انس با قرآن هرگز میسر نخواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین در پایان بیان داشت: این مسابقات در دو گروه بالای 16 سال و زیر 16 سال ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به اداره‌کل اوقاف یا به سایت اینترنتی به آدرس WWW.QRANIRAN.IR مراجعه کنند./955/ت303/ب4

ارسال نظرات