۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۲۲۲۴۸۴
نماینده مجلس:

اطاعت پذیری از ولایت مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ما نیز اکنون درجنگ با دشمن هستیم، اضافه کرد: مسلح شدن به آموزه‌های دینی و اطاعت‌پذیری از ولایت و الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) مهم ترین عامل در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
نماينده بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، احمد علی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی،  چهارشنبه شب در یادواره پنج تن از شهدای بهزادکلای نکا، گفت: روحانیت در سخت ترین شرایط از اسلام و انقلاب و میهن اسلامی دفاع کرده و حماسه های جاویدان آفریده و در عرصه های مختلف با انتقال مناسب فرهنگ جهاد و شهادت، رسالت خود را به خوبی ایفا کرده است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با پرچمداری روحانیت آگاه و بیدار به پیروزی رسید و اگر نبود تلاش شبانه روزی و مستمر و از جان گذشتگی روحانیت و علما ما اکنون در جایگاه فعلی نبودیم و این چنین مداد علما بر خون شهدا برتری دارد چرا که این قلم و مداد تربیت کننده شهدا است.

 

نماینده مردم نکا در مجلس با اشاره به جنگ نرم دشمن در شرایط فعلی و مقابله دشمن با اعتقادات جامعه، خاطرنشان کرد: همچنان که روحانیت در عرصه های مختلف دفاع مقدس نیز علمداری خود را به اثبات رساند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند اکنون نیز در خط مقدم دفاع در برابر تهاجم فرهنگی دشمن هستند و ما باید با الگوپذیری مناسب در جهت مقابله با این جنگ نیز به پیروزی برسیم.

 

مقیمی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا و حضور همه جانبه در این یادواره ها بیانگر وحدت ملی و بیعت مجدد با امام و رهبری و شهدا است که باید قوت یابد.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان این که باید فرهنگ جهاد و شهادت را به عنوانی یکی از عظیم ترین دستاوردهای معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار آیندگان قرار دهیم، گفت: بی گمان برگزاری یادواره شهدا، حرکت فرهنگی ماندگار برای تجدید عهد و میثاق با شهیدان و آرمان‌های الهی امام شهیدان محسوب می‌شود.

 

وی، افزود: اسلام‌خواهی، ولایت‌مداری، آرمان‌طلبی و استکبارستیزی از خصیصه مهم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در دوران مختلف نمودار و قابل لمس بود.

 

وی، یادآورشد: شهدای ما در پرتو تعلیمات و آموزه‌های دینی به میدان مبارزه با دشمن رفتند و علما و روحانیت بعنوان موثر ترین الگوی جوانان ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بودند که باید این قداست و توجه به ارزش‌ها حفظ شود.

 

مقیمی با اشاره به اینکه ما اکنون نیز درجنگ با دشمن هستیم، اضافه کرد: مسلح شدن به آموزه‌های دینی و اطاعت‌پذیری از ولایت و الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) مهم ترین عامل در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ سرد دشمن است که باید با افزایش بصیرت و آگاهی در این رابطه تلاش شود.

 

نماینده مردم نکا در مجلس، افزود: امروز یاد و خاطره شهدا هم چون چراغی فروزان راه درخشان عزت و کرامت را به جامعه نشان می‌دهد و رسالت امروز ما در این برهه از زمان، اقتدا به امام و رهبری و شهیدان والامقام است.

 

وی، ادامه داد: یادواره شهدا حرکت فرهنگی ماندگار در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است که استمرار این حرکت در جهت تعالی‌بخشی به ارزش‌های مختلف این نظام موثر است./1317/ت302/ب

ارسال نظرات