۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۲۲۵۸۹
رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

بانوان برای زنده نگه داشتن خاطرات دوران دفاع مقدس تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: همه ما به ویژه زنان تلاش می کنیم تا خاطرات دوران دفاع مقدس فراموش نشده و نسل به نسل انتقال پیدا کند.
مريم مجتهد زاده رييس مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از همسران و مادران شهدا و جانبازان و تعدادی از زنان بسیجی وزارت آموزش و پرورش، سازمان میراث فرهنگی، وزارت کار و نهاد ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز، همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور در حرم مطهر امام راحل، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

 

مریم مجتهدزاده، رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس ثمرات و نتایج بسیار عظیمی برای کشور ما داشته که هیچ وقت از حافظه ملت ایران پاک نمی شود.

 

وی افزود: کشور ما در دوران دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که با ایمان به خدا می توان به دستاوردهای بزرگی مانند احساس عزت نفس، استقلال و خودباوری که با چیزی قابل مقایسه نیست دست یافت.

 

رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد: همه ما به ویژه زنان تلاش می کنیم تا خاطرات دوران دفاع مقدس فراموش نشده و نسل به نسل انتقال پیدا کند زیرا امروز هرچه از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و استقلال و آزادی کشور داریم مرهون خون شهداست.

 

مجتهدزاده درباره حضور زنان در جامعه گفت: حضور زنان در دوران دفاع مقدس نشان داد که زنان با وجود حجاب و عفاف می توانند در جنگ نقش داشته باشند. امروز نیز در سنگرهای جدید عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می توانند تأثیرگذار بوده و تاریخ ساز باشند و به عنوان اسوه های صبر و مقاومت در جهان مطرح باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینک ما زنان با امام راحل بیعت می کنیم که راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد و تمام ذرات وجود خود را به اسلام و شهدا تقدیم خواهیم کرد و در مقابل فزون طلبی استکبار جهانی ایستادگی خواهیم داشت./807/پ202/ب4

ارسال نظرات