۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۲۲۶۹۸
آیت الله نمازی:

رییس جمهور به خوبی سیاست های نظام را تبیین کرد/ انگلیس خبیث ترین نظام روی کره زمین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان اظهارات دیوید کامرون نخست وزیرکشور انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با جمهوری اسلامی را بی ادبانه و گستاخانه خواند و از این کشور به عنوان خبیث ترین نظام روی کره زمین یاد کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان گفت: علیرغم این که دیوید کامرون نخست وزیر کشور انگلستان قبل از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل با رییس جمهور ایران دیدار و گفت ‌و گو داشت اما در سخنرانی خود اظهارات سخیفی را بر علیه جمهوری اسلامی بیان کرد.
 
 
وی بی اعتمادی انگلستان نسبت به جمهوری اسلامی بر سر استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای را نشانه بی عقلی دولتمردان انگستان دانست و گفت: نخست وزیر انگلستان در نطق مجمع عمومی سازمان ملل در حالی از بی اعتمادی نسبت به ملت متعهد و حقوق دان و حقوق مدار ایران سخن می گوید که خود توان اداره کشور انگلستان را ندارند.
 
 
به گفته وی در انتخابات اخیر اسکاتلند که 45 درصد از مردم اسکاتلند به استقلال این کشور و جدایی از انگلستان رأی دادند، دیوید کامرون نخست وزیر انگلستان را  به شدت نگران کرد و به دنبال راه حلی برای این مشکل بود.
 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ادعای نخست وزیر انگلستان مبنی بر این که ایران باید اعتماد انگلستان را جلب نماید گفت: ایران یک راه، یک مکتب، یک نظام، یک آیین، یک تاریخ و یک رهبر دارد که رهبری آن از امام حسین(ع) است و زیر بار زور نمی رود.
 
 
آیت الله نمازی اظهار امیدواری کرد مبارزاتی که سال ها است بر علیه سران کشورهای اروپایی آغاز شده است ادامه داشته باشد و در آینده به سرنگوانی رهبران بی کفایت این کشورها منجر شود.
 
 
نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه از انگلستان به عنوان خبیت ترین نظام در روی کره زمین نام برد و یادآور شد: مؤسس رژیم صهیونیستی انگلستان است و در ادبیات و قلم دانشمندان عرب از انگلستان به عنوان پیر استعمار نام برده می شود.
 
 
سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل دفاع از ملت و رهبر ایران بود
نماینده ولی فقیه در ادامه سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل را دفاع از سیاست های نظام، رهبری و ملت ایران برای استفاده جمهوری اسلامی از انرژی صلح آمیز هسته ای در مصارف درمانی، دارویی و کشاورزی دانست و آن را حق مسلم ایران دانست.
 
 
آیت الله نمازی همچنین حملات هوایی آمریکا به کشور سوریه را محکوم کرد و این اقدام را بر خلاف عرف و قوانین بین المللی و بدون مجوز از سازمان ملل دانست و افزود: آمریکا به بهانه سرکوب کردن تروریست های داعش که فرزند نامشروع سازمان های جاسوسی سیا و موساد است  به سوریه حمله کرده است خود را از بن بستی که در سوریه گرفتار آن شده است خارج نماید.
 
 
وی همچنین توافقنامه انقلابیون یمن را که بر اساس آن دولت آینده یمن را شیعیان یمن تشکیل خواهند را باعث نگرانی دانست و گفت: هیچ اعتمادی به دولت های وابسته غربی برای تعهداتشان وجود ندارد.
 
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین بحران آب در اکثر استان های کشور را جدی دانست و گفت: برای مدیریت بحران آب درکشور، وزارت نیرو و مردم  وظایفی دارند که باید به وظایف خود عمل نمایند.
 
 
وی با اشاره به این که باید از خدا درخواست کرد باب های آسمانی خود را که منبع و منشاء آن در عرش الهی است بگشاید یادآور شد: گناه یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده نزولات آسمانی است که متأسفانه امروز جامعه به گناهان خود لباس شرعی پوشانده است.
 
 
تمامی مشکلات جامعه به دلیل سرپیچی از دستورات اسلام و اهل بیت(ع)
آیت الله نمازی در ادامه با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا و نام گذاری این روز در نظام جمهوری اسلامی با عنوان روز ازدواج، وظیفه شیعه را پیروی کامل از سنت و سیره اهل بیت(ع) دانست و گفت: رمز سعادت ما در یک کلمه است و هیچ راه دیگری وجود ندارد و آن نیز پیروی محض و تبعیت کامل از مکتب اهل بیت(ع) است.
 
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تمامی مشکلات، اختلافات خانوادگی و افزایش آمار طلاق درجامعه را به دلیل سرپیچی از دستورات اسلام و اهل بیت(ع) دانست.
 
 
وی از آشنایی کامل دختر از پسر و یا پسر از دختر، شناخت خانواده های دختر و پسر از یکدیگر، پرهیز از ازدواج های احساسی، عدم افراط و تفریط در میزان مهریه و رعایت آداب اخلاقی اسلامی در مراسم های عقد و جشن عروسی را از مهم ترین عوامل موفقیت در ازدواج دانست و یادآور شد: متأسفانه امروزه اختلاط اجنبی و اجنبیه در مراسم های عروسی، استفاده از آهنگ های مهیج و زیاده روی و اسراف و مزاحمت برای شهروندان با کاروان های عروسی از مشکلات ازدواج های امروز در جامعه است.
 
 
آیت الله نمازی همچنین با اشاره به شکست حصر آبادان توسط رزمندگان ارتش و سپاه و بسیج در 5 مهرماه سال 60 گفت: فرمان امام خمینی(ره) در 14 آبان ماه سال 60  برای شکسته شدن حصر آبادان باعث شد تا رزمندگان اسلام طی 42 ساعت عملیات مقاومت سرسختانه دشمن را درهم شکسته و شرق رودخانه کارون را به تصرف خود درآورند تا حصر یکساله آبادان شکسته شود.
 
 
وی افزود: در این عملیات 3 هزار نفر از نیروهای بعثی کشته و زخمی شدند 60 دستگاه تانگ و 100 دستگاه انواع خوردهای دشمن منهدم شد و سه فروند هواپیما، یک فروند هلی کوپتر، 60 دستگاه تانک،60 دستگاه نفربر و 150 دستگاه خودرو دشمن توسط رزمندگان اسلام به غنیمت گرفته شد تا صدام حسین از شدت عصبانیت 7 نفر از فرماندهان علی رتبه ارتش را شخصا تیرباران کند./1307/پ201/ج  
ارسال نظرات