۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۲۲۷۱۵
امام جمعه نکا:

هدف ائتلاف ضد داعش تضعیف جبهه مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا، گفت: آمریکا با طرح این شعار در پی دستیابی به راهی برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه و به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نکا، افزود: هدف آمریکا با طرح شعار مبارزه با گروه تروریستی داعش، دخالت در امورمنطقه است چرا که تا قبل از این سکوت اختیار کرده و عکس العملی نشان نداده بودند و این موضع گیری در واقع در جهت رسیدن به منافع آمریکا و دخالت در منطقه خاورمیانه است.


وی ادامه داد: آمریکا با طرح این شعار در پی دستیابی به راهی برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه و برای تضعیف جبهه مقاومت است.


حجت الاسلام محمدی لایینی، افزود: گروه تروریستی داعش، شیوه و روش پیامبر را نشانه رفته است و با این هدف وارد شده است که با برخورداری از حامیانی همچون استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی ایجاد منافع برای خود است.


خطیب جمعه نکا با اشاره به موضع گیری های استکبار در قبال انرژی هسته ای، تصریح کرد: انرژی هسته ای حق مسلم ما است و ما تا آخرین نفس از این حق خود دفاع می‌کنیم و از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم.


حجت الاسلام محمدی لایینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس هفته اقتدار نظام ما در برابر دشمن تا دندان مسلح است که مردم ما با ایمان به خدا و لایتمداری در دوران دفاع مقدس توانستند مقتدرانه در مقابل تمامی این قدرت ها ایستادگی کنند و سربلندی را برای ملت ما به ارمغان آورند.


امام جمعه نکا، تاکید کرد: نسل جدید باید با نسل انقلاب پیوند داشته باشد و امروزاگر قرار است کشور در عرصه اقتصاد و فرهنگ ساخته شود باید همان تفکر ایثار و شهادت و فرهنگ بسیج حاکم شود.


وی با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید از مسوولان خواست تمهیدات لازم را برای تربیت نسل جوان کشور فراهم کنند.


حجت الاسلام محمدی لایینی، تصریح کرد: سیاست‌های کلی علم و فناوری از طرف رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد که اگر این سیاست ها به همراه سند تحول بنیادین به درستی از طرف دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش اجرا شود شاهد پیشرفت‌های بزرگی در کشور خواهیم بود.


وی همچنین با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ، خاطر نشان کرد: ازدواج‌ها باید ساده برگزار شود و باید از تشریفات پرهیزشود تا زندگی اهل بیتی در جامعه حاکم و از اسراف جلوگیری شود.


حجت الاسلام محمدی لایینی در ادامه با توصیه به تقوا، افزود: تقوا ما را از لغزش و گناه حفظ می کند و در روایت آمده است  همه باید به جهنم وارد شوند اما کسانی که تقوا پیشه کردند از جهنم عبور می کنند و کسانی که تقوا نداشتند در آن می مانند./1317/پ202/ب4

ارسال نظرات