۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۲۲۷۲۴
فرمانده اسبق پایگاه شهید نوژه:

اقتصاد سالم زمینه ساز پیشرفت کشور است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده اسبق پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، گفت: اگر می خواهیم به توسعه کشور دست پیدا کنیم باید در داخل کشور، اقتصاد سالم و ارتباط سالم داشته باشیم و از گام برداشتن بر خلاف اسلام و قانون جلوگیری کنیم.
اقتصاد سالم زمینه ساز پیشرفت کشور است

به گزارش  خبرگزاری رسا، محمود انصاری، امیر سرتیپ دوم محمود انصاری فرمانده اسبق پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه ایران با وجود تحریم ها و دشمنی استکبار، با پشتیبانی های رهبر و همت مردم در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه جهانی موفق ظاهر شد، گفت: ما امروز هم اگر می خواهیم به توسعه کشور و موفقیت دست پیدا کنیم باید در داخل کشور، اقتصاد سالم و ارتباط سالم داشته باشیم و از هرگونه سودجویی و گام برداشتن بر خلاف اسلام و قانون جلوگیری کنیم.

 

انصاری با بیان اینکه رژیم بعثی عراق در دوران جنگ تحمیلی از تمام تجهیزات و استراتژی های پیشرفته علیه ایران استفاده کرد، یادآور شد: در حالیکه عراق از پیشرفته ترین تجهیزات برخوردار بود ایران در مظلومیت به سر می برد اما با مقاومت مردم، تلاش رزمندگان و به بهای خون شهدا، ارتش عراق به خاک کشیده شد.

 

وی ادامه داد: وای بر کسانی که بهایی را که مردم برای آسایش و امنیت امروز پرداختند، نادیده بگیرند و در راستای تضعیف نظام گام بردارند.

 

انصاری با تأکید بر اینکه جوانان باید با تلاش شبانه روزی خود در کسب علم برای موفقیت کشور قدم بردارند، اظهار داشت: فشار اقتصادی موجود در کشور انکار ناپذیر است اما آسایش و امنیتی که امروز شاهد هستیم به برکت خون شهدا است لذا جوانان ما باید از این امنیت استفاده کنند و به فکر توسعه کشور باشند.

 

فرمانده اسبق پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در پایان سخنان خود، همدان را استانی سرافراز در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پایگاه هوایی همدان یکی از افتخارات کشور است و اولین نیرویی بود که در مقابل حمله های دشمن ایستادگی کرد./998/د101/ب4

ارسال نظرات