۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۲۲۷۷۳
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

فیلم های جشنواره «مقاومت» در حوزه های علمیه زنجان اکران می شود

خبرگزاری رسا ـ فیلم های سیزدهمین جشنواره «فیلم مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در حوزه های علمیه استان زنجان اکران می شود.
فيلم مقاومت در حوزه علميه زنجان

علی اکبری، طلبه سطح سه حوزه علمیه زنجان و مسؤول بخش حوزه های علمیه اکران فیلم های جشنواره مقاومت در زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از اکران فیلم های این جشنواره بین المللی در حوزه های علمیه زنجان خبر داد و گفت: فیلم های این جشنواره ملی و بین المللی در تمامی حوزه های علمیه استان زنجان اکران خواهد شد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرار است فیلم های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که افزون بر داخل کشور در چندین کشور دیگر نیز به اکران خواهد رسید، از امروز به مدت 5 روز در حوزه های علمیه امام صادق(ع) زنجان، مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان، حوزه علمیه ابهر و حوزه های علمیه خواهران اکران خواهد شد.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به همکاری بسیج طلاب در اکران فیلم های این جشنواره تصریح کرد: مراکز حوزوی استان‌های مختلف با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیان، یکی از ستون‌های برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در 31 استان کشور هستند که بنابر آمار اعلامی تا هفته گذشته بیش از 480 مرکز حوزوی به جمع میزبانان این رویداد فرهنگی و سینمایی پیوسته بودند که البته آمار اصلی پس از جمع بندی گزارش های دور اول ناظرین جشنواره اعلام خواهد شد.

 

اکبری در ادامه اظهار داشت: با افزایش روزافزون تعداد میزبانان جشنواره مقاومت در کشور، این رویداد در دوره سیزدهم خود، به گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی سینمایی کشور پس از انقلاب اسلامی بدل شده است.

 

وی در پایان با اشاره به بخش های مختلف جشنواره مقاومت تأکید کرد: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، فیلم کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ بنابر اعلام مسؤول اکران فیلم های جشنواره مقاومت در حوزه های علمیه زنجان، این اکران در دو نوبت صبح و شب و در ساعات 11 صبح و 23 شب برگزار خواهد شد./949/ت303/ب4

ارسال نظرات