۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۲۲۷۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب تقویت کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که در همه کشورها قهرمانان ملی ارج نهاده می شوند گفت: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار ایران را تقویت می‌کند.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به ماندگاری دوران دفاع مقدس در اذهان همه مردم اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی برای نظام جمهوری اسلامی بسیار پر افتخار بود.

 

وی در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با جان و دل برای دفاع از خاک کشور شان شهید شدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با بیان این که باید هفته دفاع مقدس برای همیشه زنده نگاه داشته شود تأکید کرد: وظیفه دینی و ملی ما است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و گسترش دهیم چرا که مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام سبب شد که کشور در مقابل ایادی شرق و غرب پیروز شده و اقتدار امروز را تثبیت نماید.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به این که در همه کشورها قهرمانان ملی ارج نهاده می شوند افزود: در همه کشورها قهرمانانی که در ماندگار شدن و پیروزی انقلاب کشورشان نقش داشته اند ارج نهاده می شوند بنابراین در ایران هم باید ایثار رزمندگان را ارج نهاده و یاد و خاطره آنها را برای همیشه زنده نگاه داریم.

 

این مسؤول در ادامه ترویج سفرهای راهیان نور را سبب گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه خواند و گفت: توسعه اعزام راهیان نور به مناطق جنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و یادواره شهدا، نصب نماد رزمندگان، برگزاری مراسم های مختلف در مساجد، قلم فرسایی نویسندگان و خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

 

وی در پایان افزایش بصیرت جوانان را لازمه حضور در جبهه جنگ نرم امروز دانست و یاد آورشد: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و جوانان را مورد هجمه فرهنگی خود قرار داده است باید بصیرت لازم را در جوانان ایجاد کنیم که مهم ترین مؤلفه برای آگاه سازی جوانان آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت است و لذا حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار ایران را تقویت خواهد کرد./949/ت303/ب4

ارسال نظرات