۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۲۲۸۵۲
همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس؛

جشنواره مالک اشتر در سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسم جشنواره مالک اشتر، که همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس در سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد، فرماندهان و مدیران برتر رده‎های بسیج این استان تجلیل شدند.
سردار محمدسليماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در چهارمین جشنواره مالک اشتر، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، علاقه جهانیان به اسلام است.
 
وی لحظه لحظه‏های انقلاب اسلامی را رحمت، افتخار و برکت دانست و افزود: 8 سال جنگ تحمیلی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضربه زدن به ملت مقاوم ایران طراحی و اجرا شد؛ اما رزمندگان ما برای ادای تکلیف در جبههها حضور یافتند و با دشمن متجاوز جنگیدند.
 
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، یکی از مهم‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران را ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس دانست و از این دوران به عنوان هشت سال عزت و افتخار و اقتدار نام برد.
 
این یادگار دوران دفاع مقدس به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، دوران جنگ تحمیلی را فرصتی مناسب برای صدور انقلاب به تمام دنیا برشمرد و گفت: حقیقتاً بنا به فرمایشات حضرت امام(ره)، ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم.
 
سلیمانی، بزرگ‏ترین مشخصه رزمندگان را تکلیف گرایی دانست و ادامه داد: بزرگ‏ترین افتخار برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همین تکلیف گرایی و ولایتمداری است.
 
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از فلسفههای برگزاری جشنواره و تجلیل از فرماندهان، مدیران و مسؤولان موفق این است که بدانیم تکلیف ما چیست و بدانیم چه اهدافی در پیش روی داریم و در برابر انقلاب و شهداء باید چه اقداماتی انجام دهیم.
 
این مقام مسؤول با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس، «ایستادگی دیروز، عزت امروز، تعالی فردا»، گفت: باید برای تعالی فردا سخت بکوشیم و به وظایف خویش به نحو احسن عمل کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا در همه زمینهها تحقق یابد.
 
حجتالاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم به ذکر بعضی از اصول مدیریت و برخی وظایف مدیران پرداخت و گفت: تقوا و فروتنی و نظم از اصول اولیه برای مدیران است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
 
وی، فرهنگ بسیجی را مبتنی بر نظم دانست و مدیر اسلامی را یک فرد عادل، اهل مشورت، شایسته سالار، ناظر بر مجموعه تحت امر و مرتبط با بدنه سازمان و زیردستان عنوان کرد.
 
گفتنی است در این مراسم که همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، فرماندهان و مدیران برتر ردههای بسیج استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند./9457/پ203/ب
ارسال نظرات