۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۲۲۸۵۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مطرح کرد؛

تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف مهم ترین رسالت مسؤولان فرهنگی ادارات اوقاف

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صادقی گفت: مهم ترین رسالت مسؤولین فرهنگی ادارات اوقاف، تبلیغ، تشویق و ترویج فرهنگ وقف است.
حجت الاسلام رضا صادقي مدير کل اداره اوقاف اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز در نشست  ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات تابعه در 6 ماهه اول و برنامه ریزی جهت تحقق اهداف فرهنگی تا پایان سال جاری با مسؤولان فرهنگی ادارات تابعه گفت: کلیه طرح های ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی 6 ماهه گذشته با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

وی تصریح کرد: مهم ترین رسالت مسؤولین فرهنگی ادارات اوقاف، تبلیغ، تشویق و ترویج فرهنگ وقف است بالاخص وقف برای تأمین مخارج تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: باید با همت والا و تلاش و پشتکار وقف های جدیدی را برای کمک به کودکان بی بضاعت فراهم آوریم.

 

وی افزود: طرح پیوند آسمانی نیز باید جدی گرفته شود، باید به جوانان برای تشکیل زندگی و ازدواج آنان کمک شود چرا که با ازدواج بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف می شود.

 

حجت الاسلام صادقی دیگر وظایف مسؤولین فرهنگی را پیگیری جهت استفاده از مبلغین در طرح ها بلاخص در اجرای نیات امینانه موقوفاتی که با عنوان روضه خوانی وقف شده اند عنوان کرد و گفت: موقوفاتی که قید مکان ندارند و با نیت روضه خوانی وقف شده اند باید جهت استفاده از مبلغین در محافل روضه خوانی استفاده گردد./939/پ202/ب

ارسال نظرات