۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۲۲۸۸۹

واکنش جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به اظهارات رییس دانشگاه آزاد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای خطاب به میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش این عزیزان هستند، چطور است که شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه می‌نامید و این آینده سازان انقلاب را سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟؟!!
جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به اظهارات اخیر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واکنش نشان داد.

در این نامه آمده است: چرا به جای آن‌که به گلایه و اعتراض دانشجویان به افزایش غیر منطقی شهریه‌ها پاسخی منعطف دهید، آنها را سرباز آمریکا خطاب می‌کنید؟؟ سرباز آمریکا کسانی هستند که عوامل فتنه 88 را در دستگاه تحت مدیریتشان منصوب کنند نه دانشجویان داغ دیده از زخم افزایش ناعادلانه شهریه‌ها.

متن این نامه به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب میرزاده
رییس محترم دانشگاه آزاد
سلام
یادمان هست در مراسم معارفه جنابعالی نوه حضرت امام حاج حسن آقا خمینی تذکری اخلاقی در خصوص شما فرمایش نمودند و توصیه کردند که در حین انجام امور عصبانی نشوید اما به‌نظر می‌رسد این سفارش مورد توجه قرار نگرفت.

منتقدین اصلی افزایش ناعادلانه شهریه‌ها دانشجویان و خانواده زحمت کش این عزیزان هستند، چطور است که شما این قشر فرهیخته و کثیر را جمعیت حداقلی تمامیت خواه می‌نامید و این آینده سازان انقلاب را سربازان گمنام امریکا خطاب می‌کنید؟؟!!


مگر نه این‌که دانشگاه آزاد که موجبات خوشحالی خاندان ذی نفوذ را فراهم آورده است و محلی برای انتصابات خانوادگی و خوش خدمتی‌ها و اعمال نفوذها شده با پول همین افراد که شما آنها را حداقلی، تمامیت خواه و سربازان آمریکا نامیدید، اداره می‌شود؟؟

چرا به جای آن‌که به گلایه و اعتراض دانشجویان به افزایش غیر منطقی شهریه‌ها پاسخی منعطف دهید، آنها را سرباز آمریکا خطاب می‌کنید؟؟

سرباز آمریکا کسانی هستند که عوامل فتنه 88 را در دستگاه تحت مدیریتشان منصوب کنند نه دانشجویان داغ دیده از زخم افزایش ناعادلانه شهریه‌ها.


جناب میرزاده
شما که بارها در خصوص روند رو به رشد تورم در کشور هشدار دادید و افزایش شهریه‌ها را به همین دلیل تا 25درصد برای خود مجاز دانسته‌اید، آیا فکری هم به حال اثرات مخرب تورم بر خانواده کارمندان، اعضای هیأت علمی و اساتید در دانشگاه آزاد کرده‌اید؟؟ آیا افزایش پذیرش دانشجو زحمات کارمندان و اساتید دانشگاه را افزایش نمی
دهد؟؟

لذا پیشنهاد می‌شود کمی با سعه صدر به سؤالات منتقدان پاسخ دهید، آینده و تاریخ نیز قضاوت خواهد کرد که چه کسانی آگاهانه و یا ناآگاهانه بازوی دشمن شدند.
والسلام

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی/956/د102/ج

 


ارسال نظرات