۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۲۳۰۵۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده مردمی سبب اقتدار و عظمت نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن برای کوبیدن ما از انواع و اقسام سلاح‌ها استفاده می‌کند، گفت: حضور گسترده مردمی در عرصه های مختلف سبب اقتدار و عظمت نظام اسلامی می شود و هر جا ملت باشد پیروزی وجود دارد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم افتتاح دو پروژه شهرداری آمل که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به این که درکار و رسیدگی به امور مردم نباید پاس کاری کنیم، گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و اگر توانستیم برای مردم کاری نجام بدهیم به طور قطع دل آن ها را شاد خواهیم کرد.


وی با بیان این که ما مدیران نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنیم، بیان داشت: باید همیشه و در هرکاری می کنیم شهدا را در نظر داشته باشیم و مواظب باشیم تا خون پاک شهدا به هدر نرود.


امام جمعه آمل، افزود: اگر توانستیم کاری کنیم که دل مردم را شاد کنیم و آن ها را راضی نگه داریم می توانیم بگوییم موفق هستیم.

 

وی با بیان این که خدمت به مردم در نظام اسلامی به عنوان افتخاری ارزنده و گرانقدر است، بیان داشت: مدیران باید تمام تلاش خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم به کار گیرند و اهتمام گرانقدری در این راستا داشته باشند.


حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: ما باید با سلاح ایمان و تقوا و انجام اعمال صالح در مقابل دشمن بایستیم و با آنها مقابله کنیم تا پوزه ظالمان را به خاک بمالیم که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با این فرهنگ ارزنده در برابر ایادی استکباری قرار گرفتند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید براین که مردم ما با کارهای کوچک قانع نمی شوند، ادامه داد: این مردم مستحقق انجام کارهای بزرگ تر هستند که مردم اعتقاد دارند که مدیران موفق کسانی هستند که در صحنه حضور دارند.


امام جمعه آمل با بیان این که دشمن برای کوبیدن ما انواع و اقسام سلاح دارد، بیان داشت: حضور گسترده مردمی در عرصه های مختلف سبب اقتدار و عظمت نظام اسلامی می شود و هر جا ملت باشد پیروزی وجود دارد.


وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری باید به همه نقاط شهر برسد، تصریح کرد: با نظریه پردازی مشکلات درمان نمی شود و اگر در این شهرستان موفق هستیم به سبب همت و تلاش همه مدیران است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید براین که شهرداری و اعضای شورای شهر اختلافات کوچک را کنار بگذارند و به دنبال خدمت صادقانه به مردم باشند، تصریح کرد: ما نباید به خاطر اختلافات ریشه خودمان را بزنیم وباید به این مردم شهید داده خدمت کنیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: نباید به صرف این که من کارکرد فلان مدیر را قبول ندارم کار را عقب بیاندازیم و باید بدانیم که دربرابر خدا ومردم پاسخگو هستیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات