۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۳۰۸۹
فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان:

امنیت کشور مرهون دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده مجتمع دانشگاهی امیر المؤمنین(ع) اصفهان، گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه هایی آفریدند که دنیا هنوز آنها را مرور می کند و به خاطر این حماسه آفرینی ها جرأت حمله به ایران را ندارد.
امنیت کشور مرهون دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی فرمانده مجتمع دانشگاهی امیر المؤمنین(ع) امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ذوب آهن اصفهان، با اشاره به این که امنیت مهم ترین عامل برای توسعه و پیشرفت جوامع است گفت: امنیت کشور ما با جانفشانی و از گذشتگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به دست آمد.



وی در ادامه ابراز داشت: جسارت و شهامت مسؤولان سیاسی کشور در محافل بزرگ دنیا همه و همه به خاطر خون شهدا و حضور بسیجیان در اقصی نقاط کشور است.



فرمانده مجتمع دانشگاهی امیر المؤمنین(ع) با اشاره به پیشرفت های کشورمان در زمینه ساخت تسلیحات دفاعی، افزود: پیشرفت ها در این بخش به حدی است که دشمنان با اعتراف به توان نظامی ایران، همه تلاش خود را برای محدود کردن این پیشرفت ها بکار گرفته اند.



وی با بیان این که امروز عملیات والفجر 8 در بزرگترین دانشکده های نظامی دنیا تدریس می شود گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه هایی آفریدند که دنیا هنوز آنها را مرور می کند و به خاطر این حماسه آفرینی ها جرأت حمله به ایران را ندارد.



چهار باغی با بیان در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از سرزمین ما  بر خلاف جنگ های گذشته از دست نرفت گفت: بیشتر کشورهای قدرتمند جهان در طول هشت سال دفاع مقدس با دادن تجهیزات پیشرفته نظامی به رژیم بعث عراق از تجاوز این رژیم به مرزهای ایران حمایت کردند. 



فرمانده مجتمع دانشگاهی امیر المؤمنین(ع) در مورد عوامل این پیروزی درخشان ابراز داشت: روحیه معنوی و جانفشانی رزمندگان جوان کشورمان و رهبری امام راحل(ره) و پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت ملت ایران در جنگ تحمیلی بود.

 


وی در ادامه به نقش سردار حسن تهرانی مقدم در عملیات فتح المبین اشاره کرد و گفت: در این عملیات که غنائم زیادی از دشمن به دست آمد، شهید تهرانی مقدم با بازسازی توپ های غنیمت گرفته شده، این تجهیزات را علیه دشمن بعثی بکار گرفت و به برکت خون شهدا پیروزی های بسیاری به دست آمد.



در پایان این مراسم از فاطمه حیدری اصفهانی، همسر شهید حاج حسن تهرانی مقدم قدردانی شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات