۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۲۳۱۸۵
دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی افق نو:

مردم اروپا و آمریکا قربانی لابی های صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی افق نو گفت: آن چه از سوی افراد مختلف شرکت کننده در این کنفرانس مطرح شده است، نشان از جنایت ‌های لابی ‌های صهیونیست در آمریکا، اروپا و سایر نقاط دنیا دارد و به خوبی گویای آن است که مردم این مناطق قربانی لابی های صهیونیستی هستند.
اسرائيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا منتظمی، دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی افق نو در دومین کنفرانس بین المللی افق نو در هتل لاله تهران که از امروز آغاز به کار کرد، گفت: این اجلاس یکی از اجلاس ‌های جهانی است که راهکارهای مقابله با سیطره صهیونیست‌ ها را مطرح، بررسی و دنبال می ‌کند.
 
 
 
وی افزود: آن چه از سوی افراد مختلف شرکت کننده در این کنفرانس مطرح شده است، نشان از جنایت ‌های لابی ‌های صهیونیست در آمریکا، اروپا و سایر نقاط دنیا دارد و به خوبی گویای آن است که مردم این مناطق قربانی لابی های  صهیونیستی هستند.
 
 
دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی افق نو، درباره محورهای این کنفرانس اظهار داشت: واقعه 11 سپتامبر و نقش موساد در این واقعه، پرونده هسته ‌ای ایران و رابطه صهیونیست‌ ها با آن و دست ‌های پنهان و پشت پرده اسراییلی این پرونده، قربانی‌ کردن منافع ملت های اروپایی و آمریکایی در خاورمیانه توسط صهیونیست‌ها،  پشت پرده بحران ‌های مالی اروپا و آمریکا که توسط صهیونیست‌ ها شکل گرفت از مباحثی است که در این کنفرانس مطرح خواهد شد.
 
 
منتظمی در بخش دیگری از صحبت های خود، به جنایات صهیونیست ها در جهان اشاره کرد و افزود: در این کنفرانس به بررسی ابعاد این جنایات می پردازیم اما باید توجه داشت که ما نباید صهیونیست‌ ها را با یهودی‌ ها یکی بگیریم و همچنین نباید در مورد آن ها ما نیز مانند آن ها با قساوت قلب قضاوت و برخورد کنیم./805/پ203/ب4
ارسال نظرات