۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۲۳۲۴۰

جمعی از مدیران آمل با آیت الله جوادی آملی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مدیران و مسؤولان آمل با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.
آيت الله جوادي جوادي جوادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، غلامحسین شفیع زاده،  معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر و جمعی از مدیران، امشب با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار کردند.


غلامحسین شفیع زاده، فرماندار ویژه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گفت: در این دیدار گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در این مدت به آیت الله جوادی آملی ارائه شده است، گفت: پندها و نصایح این عالم بزرگوار همیشه راهگشا و نقشه راهی بوده است که به داشتن چنین افتخارات ارزنده ای به خود می‌بالیم.


فرماندار آمل، بیان داشت: حضرات آیات جوادی و حسن زاده آملی به عنوان پشتوانه نظام اسلامی و شهر آمل هستند که باید به نحو ارزنده ای از رهنمودهای این بزرگواران بهره گیری کنیم.


شفیع زاده، تصریح کرد: کارگروهی در شهرستان آمل تشکیل خواهد شد تا رهنمودها و تدابیر گرانقدر آیت الله جوادی آملی برای شهرستان آمل مورد پیگیری قرار گیرد که امیدواریم در جهت عمرانی و آبادانی موفق باشیم.


وی با اشاره به بخشی از سخنان حضرت آیت الله جوادی آملی، تصریح کرد: ایشان در این دیدار به این امر تاکید داشتند که باید در فعالیت ها اولویت بندی صورت گیرد و با برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده کارها را به پیش ببریم.


شفیع زاده، افزود: به پایان رساندن طرح های نیمه کاره از جمله دستورات حضرت آیت الله جوادی آملی بوده است که باید تلاش کنیم این امر ارزنده به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.


فرماندار آمل، ادامه داد: آیت الله جوادی آملی بر بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصصان امر در فعالیت های شهری در این دیدار تاکید داشتند که می تواند در پیشبرد ارزنده امور اثرگذار باشد که باید از کارهای غیرضروری پرهیز شود./1314/ت302/ب4
 

ارسال نظرات