۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۲۳۲۴۸

تجلیل طلاب خواهر از خانواده 3 شهید دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ طلاب خواهر بسیجی با حضور در منزل شهدای کارکوب زاده از مقام شهدا و جانبازان این خانواده سرافراز تجلیل کردند.
ديدار با خانواده شهيدان کارکوب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیریت و طلاب خواهر بسیجی پایگاه مقاومت مدرسه علمیه آمنه وابسته به تیپ 83 طلاب وروحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق(ع)، با خانواده شهیدان کارکوب زاده دیدار کردند.


این دیدار در منزل شهیدان کارکوب زاده در قالب طرح یادمان شهدا صورت گرفته است.

مادر شهیدان کارکوب زاده در این دیدار به سخنانی درباره معصومیت و پاکی شهدا و دفاع از ولایت و عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی پرداخته است. همچنین این مادر دلسوخته با نقل خاطراتی از پاکی فرزندان شهیدش، حاضران را تحت تاثیر علو مقام شهدا قرار داد.


خاطرنشان می‌شود، این خانواده شهید که پس از جنگ از آبادان به قم هجرت کرده اند از پیشتازان عرصه جهاد وشهادت در راه خدا هستند. خانواده نمونه ای که زن و مرد خانواده ندای ولی فقیه و رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس سره را لبیک گفتند و با تمام وجود، جان و مال و حتی خانه و کاشانه خود را در خدمت دفاع مقدس قرار دادند.


شهیدان خلیل، جلیل و شهید گمنام منصور، سه شهید بزرگوار این خانواده هستند.


خانواده ای که مدال های افتخار دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و سه فرزند خود را به میدان شهادت اعزام کرده است، فرزند دیگرشان مدال آزادگی را دریافت کرده است. با توجه به حضور مادر و دختران این خانواه در امر خطیر کمک به رزمندگان و مجروحین در زمان جنگ، تقریبا همه افراد این خانواده با درصدهای مختلف به شرف جانبازی نائل شده اند. دامادهای این خانواده که همگی جانباز بالای هفتاد درصد هستند، به عظمت و شرافت مقام این خانواده ایثارگر افزوده اند.


این همه ایثار و از جان گذشتگی در راه اسلام وانقلاب ،این لیاقت را به این خانواده دادکه رهبر معظم انقلاب در سال 89 هنگام سفر به شهر مقدس قم ،پس از اطلاع از وضعیت و درخواست دیدار این خانواده، برنامه سفر را تغییر داده و به فرموده خودشان صرفا به خاطر این خانواده یک روز دیگر به زمان سفر خود افزودند./918/پ203/س
 

ارسال نظرات