۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۲۲۳۲۶۳
نماینده ولی فقیه در یزد:

استان یزد همواره مأمن اخلاقی گردشگران داخلی بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه در توسعه صنعت گردشگری تنها نباید به جنبه درآمد آن فکر کرد، گفت: نسبت به گردشگران خارجی باید چنان عمل کرد که آنها پس از بازگشت از استان در اشاعه فرهنگ بومی مذهبی یزد مشارکت داشته باشند.
آيت الله ناصري امام جمعه يزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در یزد در دیدار جمعی از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرمایه گذاران بخش گردشگری استان یزد، با اشاره به سابقه درخشان مردمان مومن دارالعباده یزد گفت: کار دست اندرکاران صنعت گردشگری استان باید به گونه ای باشد که فرهنگ غنی اسلامی گذشتگان برروی گردشگران تاثیر گذار باشد.


آیت الله ناصری با تاکید براینکه در توسعه صنعت گردشگری تنها نباید به جنبه درآمد آن فکر کرد خاطرنشان کرد: نسبت به گردشگران خارجی باید چنان عمل کرد که آنها پس از بازگشت از استان در اشاعه فرهنگ بومی مذهبی یزد مشارکت داشته باشند.


امام جمعه یزد با اشاره به این که استان یزد همواره مامن اخلاقی گردشگران داخلی بوده بر استمرار این امر تاکید کرد.


مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد هم در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت گردشگری استان گفت: در سه ماهه ابتدای سال بیش از 18 هزار گردشگر خارجی از اماکن تاریخی استان دیدن کردند.


شرافت افزود: این گرشگران عمدتا گردشگران فرهنگی و علمی پژوهشی بودند. /829/پ203/ب
 

ارسال نظرات