۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۲۳۲۷۰
به مناسبت دهه ولایت؛

مسابقات ورزشی «جام ولایت» در حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر مسابقات ورزشی «جام ولایت» از سوی بسیج طلاب حوزه علمیه زنجان برگزار می شود.
مسابقات ورزشی «جام ولایت» در حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

ولی رضا خانی، فرمانده پایگاه بسیج طلاب امام خمینی (ره) حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری مسابقات ورزشی جام ولایت در حوزه علمیه زنجان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به همت پایگاه بسیج طلاب و بسیج اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار می شود.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این مسابقات برای نخستین بار است که در حوزه علمیه زنجان برگزار می شود و مناسبت آن هم فرا رسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت است.

 

فرمانده پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان در ادامه به نحوه برگزاری مسابقات اشاره و تصریح کرد: این مسابقات فقط در رشته ورزشی فوتسال برگزار می شود که 6 تیم در آن حضور دارند که البته دو تیم نیز به خاطر رعایت قوانین مسابقات حذف شدند و نکته جالب در این مسابقات ورزشی حضور یک تیم از اساتید حوزه علمیه است که بر جذابیت مسابقات خواهد افزود.

 

رضا خانی در ادامه افزود: مسابقات جام ولایت در چهار روز برگزار می شود که البته برای آسیب نرسیدن به روند تحصیلی طلاب و برای این که خدای ناکرده از درس های خود عقب نمانند، تصمیم بر این شد تا مسابقات در دو هفته متوالی و در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته که دروس حوزه علمیه حدودا تعطیل است برگزار شود.

 

وی در پایان با بیان این که به خاطر محدودیت منابع مالی به همه تیم های برتر نمی توانیم جوایزی اهدا کنیم گفت: متأسفانه در تأمین منابع مالی با مشکلاتی مواجه شدیم و به همین علت نمی توانیم به همه تیم های برتر جوایزی اهدا کنیم و بنابر این فقط به تیم اول مسابقات و تیم اخلاق جوایزی به رسم یادبود این دوره ورزشی در روز عید غدیر خم تقدیم آنها خواهد شد.

 

گفتنی است؛ ولی رضا خانی به تازگی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج طلاب امام خمینی (ره) حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان منصوب شده است. /949/ت303/ب4

ارسال نظرات