۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۲۳۳۳۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رمز رهایی امت اسلامی از تفرقه‌ها آزادسازی قدس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند با اشاره به این که حمایت از مردم فلسطین از خط قرمزهای ملت ایران است، گفت: اگر رزمندگان فلسطینی از رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس الگو برداری کنند به طور یقین در نبرد با نیروهای رژیم صهیونیستی حتی با دست خالی هم پیروز خواهند شد.
امام جمعه بيرجند حجت الاسلام رضايي بيرجندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در جمع دست اندرکاران پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی با اشاره به این که کشتار کودکان فلسطینی نهایت توحش رژیم صهیونیستی و هم پیمانان را نشان می دهد، گفت: جنگ مردم غزه با رژیم صهیونیستی نشان داد که آمریکا و تمامی هم پیمانانش تنها به فکر منفعت خود بوده و هدف آنها از کشتار مردم غزه و ایجاد جنگ در سایر بلاد اسلامی تامین منفعت خود و از بین بردن جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه است.

 

 

وی با بیان این که نهم مهر ماه در تقویم جمهوری اسلامی روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام گرفته است، ابراز کرد: فلسطین پاره تن اسلام است و زمانی که کشورهای اشغالی از یوغ اسارت صهیونیسم آزاد شوند آن روز آرامش و صلح بر منطقه خاورمیانه حاکم خواهد شد و مناسبات قدرت در سطح منطقه دچار تغییر بنیادین خواهد شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که رمز رهایی امت اسلامی از تفرقه ها و آفت های مختلف آزادسازی قدس شریف و رهایی مردم فلسطین است، گفت: مشکلات جهان اسلام از زمانی آغاز شده است که غده سرطانی به نام اسرائیل در منطقه به دست انگلستان متولد شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با اشاره به این که حمایت از مردم فلسطین از خط قرمزهای ملت ایران است، گفت: اگر رزمندگان فلسطینی از رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس الگو برداری کنند به طور یقین در نبرد با نیروهای رژیم صهیونیستی حتی با دست خالی هم پیروز خواهند شد.

 

 

وی با اشاره به این که برنامه های مردمی برای حمایت از کودکان فلسطینی به صورت زنده از شبکه استانی خراسان جنوبی پخش خواهد شد، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مردمان متدینی هستند و در عرصه های مختلف هموراه در صحنه بوده اند و فردا هم همدردی خود را به صورت گسترده با کودکان فلسطینی اعلام کرده و کمک های نقدی خود را برای بازسازی غزه در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی اهدا خواهند کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که آمریکا باید بداند ایران به هیچ قیمتی از ارزش های انقلابی و اسلامی خود دست برنخواهد داشت، گفت: آمریکا هرگز نخواهد توانست در مقابل تهدید و تطمیع ملت ایران را به زانو درآورد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی، ضمن قدر دانی از مردم در برنامه های مختلف فرهنگی از مردم خراسان جنوبی درخواست کرد در همایش حکیم نزاری قهستانی هم که در خراسان جنوبی برگزار می شود حضور پرشوری داشته و مفاخر استان را به فرزندان خود معرفی کنند

 

گفتنی است، همزمان با سالروز همبستگی با کودکان فلسطینی در نقاط مختلف خراسان جنوبی بیش از هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی با همکاری سازمان هلال احمر، کمیته امداد و پایگاه های مقاومت بسیج برپا می شود.

 

برگزاری اجتماع های مختلف در حمایت از کودکان فلسطینی، برپایی ایستگاه های نقاشی و جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی غزه از دیگر برنامه هایی است که همزمان با سالروز همبستگی با کودکان فلسطینی در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد./968/پ202/ب4

ارسال نظرات