۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۲۳۳۴۳
فردا در آمل؛

گردهمایی مدیران بسیج طلاب مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران بسیج طلاب استان مازندرانفردا و به میزبانی شهرستان آمل برگزار می شود.
سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که گردهمایی مدیران بسیج طلاب استان مازندران با محوریت شهرهای آمل، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر برگزار می شود، گفت: این گردهمایی فردا نهم مهر ماه در سپاه ناحیه آمل صورت خواهد گرفت.


وی با اشاره به این که این نشست در راستای تبادل نظر و گفت و گو در خصوص فعالیت های بسیج طلاب صورت خواهد گرفت، بیان داشت: حجت الاسلام فقیهی، مسؤول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.


حجت الاسلام زارع با بیان این که چهار پایگاه مقاومت بسیج در بسیج طلاب آمل فعالیت دارد، گفت: پایگاه های مقاومت امام حسن عسکری(ع)، ابالحسن امیرالمومنین(ع) و المهدی(عج) برای برادران طلاب و پایگاه مقاومت انصارالزهرا(س) برای خواهران طلبه حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.


مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود.


وی با اشاره به این که شهادت طلبی در راه ارزش ها از ویژگی های بارز ملت ایران است و دشمن نیز از چنین امری هراسان است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر است.


مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با بیان این که شهدا ارزش های ارزنده اسلامی را در جامعه زنده کردند و اینک وظیفه ما است تا رهرو شایسته ای برای آرمان های والای آنان باشیم، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد و آنان را از خطرهای دنیای امروزی آگاه کنند./1314/ت303/ب4

ارسال نظرات