۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۲۳۳۶۶
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

ائمه جمعه منادی وحدت و همدلی در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایلام با بیان این که ائمه جمعه منادی وحدت و همدلی در جامعه هستند، گفت: ائمه جمعه محور تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و دینی در میان مردم هستند.
لطفي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شامگاه دوشنبه در همایش ائمه جمعه استان با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: خوشبختانه مردم این استان به ائمه جمعه اعتماد داشته و از طرفی تفاهم و هم افزایی خوبی بین ائمه جمعه استان حاکم است.

 

وی ادامه داد: جایگاه ائمه جمعه این استان بین مردم ویژه بوده و از محبوبیت خاصی برخور دارند.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت افزود: ائمه جمعه این استان همواره در خطبه‌های نماز جمعه از خدمات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات جامعه حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته دفاع مقدس تاکید کرد: استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه قرار داشت و با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با عراق به صورت مستقیم درگیر جنگ بود.

 

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این استان در دوران جنگ تشکیل بسیج عشایری با تدبیر آیت الله حیدری ایلامی بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن سد محکمی در برابر پیشروی‌های دشمن ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: فتح منطقه راهبردی میمک با کمک بی دریغ عشایر سلحشور استان یکی از مهم‌ترین فرازهای عملکرد این نیروی مخلص در ایلام بود.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: مقاومت و پایداری مردم این استان در این دوران برای همگان تحسین برانگیز بوده است./998/د102/ب4

ارسال نظرات