۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۲۳۴۸۸

تشییع پیکر شهید حافظ کل قرآن در ارومیه

خبرگزاری رسا ـ پیکر پاک شهید مصطفی محمدنژاد از حافظان کل قرآن کریم با حضور مردم مؤمن و ولایتمدار ارومیه تشییع و به سوی مزار شهدا بدرقه شد.
تشييع پيکر شهيد محمدنژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پیکر پاک مصطفی محمدنژاد که روز گذشته در درگیری با اشرار در منطقه مرزی خوی به شهادت رسید، امروز با حضور مردم ولایتمدار ارومیه تشییع شد.

 

این مراسم معنوی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان استانی، خانواده های شهدا و جمع کثیری از مردم ارومیه در مسیر میدان انقلاب، خیابان امام(ره) و خیام شمالی  ارومیه برگزار شد.

 

مردم ولایی و شهید پرور ارومیه پس از مداحی و سینه زنی در سوگ سالار شهیدان همچنین شهید مصطفی محمدنژاد، با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی آن شهید را بر دوش گرفته و به سمت مزار شهدا بدرقه کردند.

 

مجلس ترحیم این شهید بزرگوار بعد از ظهر امروز از ساعت 15 الی 17 در مسجد قاسمیه ارومیه برگزار می شود.

 

گفتنی است، مراسم وادع با شهید سرهنگ دوم پاسدار مصطفی محمدنژاد حافظ کل قرآن کریم و مداح اهل بیت عصمت و طهارت و از پرسنل مخلص سپاه شهرستان خوی روز گذشته در حسینه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 
در این مراسم معنوی فرماندهی، مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه، مسؤول حفاظت اطلاعات، کارکنان سپاه خوی، دادستان شهرستان خوی و جمعی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند.
 
شهید مصطفی محمدنژاد، از حافظان کل قرآن کریم و مداحان اهل بیت (ع) است که روز گذشته در درگیری با اشرار در منطقه خوی به درجه رفیع شهادت نایل شد./936/پ203/ب4
ارسال نظرات