۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۲۳۵۷۲
معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

ترویج ازدواج گره‌گشای بسیاری از معضلات اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به این که دشمن با شیوه‌های مختلف سبک زندگی ایرانی، اسلامی را مورد حمله قرار داده و خانواده به عنوان مهم‌ترین کانون جامعه را تضعیف کرده است، گفت: ترویج ازدواج یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه و گره‌گشای بسیاری از معضلات اجتماعی است.
ازدواج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام حسن امیری، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به این که دشمن با شیوه‌های مختلف سبک زندگی ایرانی، اسلامی را مورد حمله قرار داده و خانواده به عنوان مهم‌ترین کانون جامعه را تضعیف کرده است، گفت: ترویج ازدواج یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه و گره‌گشای بسیاری از معضلات اجتماعی است.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی و ترویج ازدواج آسان، طرح پیوند آسمانی برای دومین سال متوالی در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در اصفهان برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در این طرح، حدود یک‌هزار زوج جوان دارای مهریه پایین که سبک زندگی آسان را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند، از طریق نهادهایی همچون حوزه‌های علمیه و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها شناسایی شدند.

وی بیان داشت: طرح پیوند آسمانی با حضور زوج‌های جوان و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در آستان مقدس امامزاده 17 تن(ع) گلپایگان، امامزاده شاه‌رضا(ع) شهرستان شهرضا، امامزاده علی بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال، امامزاده احمد(ع) کاشان و امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام امیری با اشاره به این که در استان اصفهان موقوفات بسیار کمی در خصوص نیَات اجتماعی و خصوصاً ازدواج داریم، اضافه کرد: امیدواریم شاهد وقف‌های جدیدی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان باشیم./939/
پ203/ب

ارسال نظرات