۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۲۳۵۷۵

گردهمایی مدیران بسیج طلاب مازندران در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی مدیران حوزه مقاومت سعید العلماء بسیج طلاب مازندران در سپاه ناحیه آمل برگزار شد.
فرمانده سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عصر امروز گردهمایی مدیران حوزه مقاومت سعید العلماء بسیج طلاب مازندران درسپاه ناحیه آمل برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار علی خادم ، فرمانده سپاه ناحیه آمل، در این نشست با اشاره به تلاش های دشمنان درطول انقلاب اسلامی ایران، گفت: بزرگترین مشکلاتی که ما در عرصه دشمنان داریم ایدئولوژیک است و هرگز زیر بار اسلام آمریکایی نخواهیم رفت.


وی، افزود: بیش از صد مرکز ضد ایرانی درخارج از کشور برای نخبگان، دانشگاهیان و دانش آموزان مشغول کارهستند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل، ادامه داد: دشمن به دنبال هدف خود بوده و ما باید دشمن شناسی را برای همیشه داشته باشیم.


خادم با اشاره به نزدیک بودن ایام محرم، بیان داشت: باید از این فرصت های ارزنده و گرانقدر برای روشنگری و بصیرت افزایی استفاده شود و از تربیون مساجد در ایام محرم نهایت بهره وری را داشته باشیم.


فرمانده سپاه ناحیه آمل، ادامه داد: ما تا رسیدن به نقطه مطلوب فرهنگی در جامعه آرمانی فاصله زیادی داریم ولی با این وجود باید اهتمام خود را به موضوع فرهنگ که بسیاری از جنبه های ما را در بر می گیرد بیشتر کنیم.


وی فرهنگ عاشورایی را زیباترین فرهنگ عمومی دانست و گفت: غنی ترین فرهنگ، فرهنگ اسلامی عصمت و طهارت است و باید ما به عنوان مسلمان در راستای زنده نگه داشتن این فرهنگ تلاش کنیم.


خادم با اشاره به دلاورمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: ایران اسلامی با دست خالی در مقابل استکبار غرب و شرق که هر دو در صدد نابودی اسلام ناب محمدی بودند ایستادگی کرد.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به عوامل پیروزی جنگ، تصریح کرد: حاکمیت ولایت‌فقیه، ایمان راسخ ملت مسلمان و شهادت طلبی بود که با تأسی جویی از فرهنگ عاشورایی بر دشمن پیروز شدیم.


خادم تصریح کرد: در جنگ هشت ساله همه گروه‌ها و اقشار حضور فعالی داشتند که باید ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس به آحاد ملت ایران اسلامی منتقل شود.


وی در پایان با تاکید بر نقش بصیرت افزایی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: بصیرت افزایی یک کار ماندگار دربخش فرهنگی بوده که باید به آن توجه شود./1314/پ203/ب

ارسال نظرات