۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۲۳۵۹۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین:

همه نهادها برای فراهم کردن امکان ازدواج آسان جوانان تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، ‌گفت: توجه به موضوع خانواده و فراهم کردن امکان ازدواج، محدود به یک سازمان خاص نبوده و همه سازمان‌های مسؤول در این زمینه باید بیش از پیش به این امر توجه کنند.
حجت الاسلام نوروزي حجت الاسلام نوروزي

حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره همایش پیوندهای آسمانی گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد و گسترش بسترهای اجتماعی برای ازدواج جوانان در حد توان خود تلاش کرده است تا این مهم را تحقق بخشد.

 

وی با اشاره به اهمیت دادن سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به موضوع ازدواج آسان ابراز داشت: توجه به موضوع خانواده و فراهم کردن امکان ازدواج، محدود به یک سازمان خاص نبوده و همه سازمان‌های مسؤول در این زمینه باید بیش از پیش به این امر توجه کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: این اداره‌کل بنا به وظیفه خود تلاش دارد تا با تشویق جوانان استان به امر ازدواج و ایجاد بسترهای لازم در راستای ساده‌سازی ازدواج آنها، این مهم را در جامعه رواج دهد.

 

حجت الاسلام نوروزی در ادامه افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هر ساله افزون بر تأمین تعداد قابل توجهی جهیزیه برای جوانان نیازمند که قصد ازدواج دارند، در این راستا گام برمی‌دارد.

 

این کارشناس فرهنگی بیان داشت: بسیاری از جهیزیه‌های تأمین شده از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به وسیله موقوفات مرحوم محمدحسین خزانه از خیران قزوین که در راستای تأمین جهیزیه وقف شده، خریداری شده است.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه مردم به موضوع ازدواج جوانان گفت: افراد خیر با توانایی مالی، موقوفات خود را با این نیت وقف کنند تا اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افراد نیازمند واقعی را شناسایی کرده و امکانات لازم را برای ازدواج آسان در اختیار آنها قرار دهد./955/ت303/ب4

ارسال نظرات