۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۳۶۲۶
مسؤول تربیت ‌و آموزش ناحیه مقاومت امام ‌صادق:

دشمن به دنبال منحرف کردن مجالس عزاداری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: امروز اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و دینی داشته‌ باشیم باید الگوهای مناسب به جوانان و نوجوانان ارائه دهیم و سیره شهدا و اهل‌ بیت(ع) و مکتب امام حسین(ع) بهترین الگو هستند.
مجلس عزاداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری مسؤول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) امروز در همایش رسانه و ماهواره که با حضور مدیران مدارس آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد، گفت: دشمنان شیعه با تصویب بودجه‌های کلان درصدد برگزاری مجلس روضه اباعبدالله(ع) با محتوای انحرافی و مخرب برای شیعیان هستند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: پس از آن که عراق با حمایت همه‌جانبه جهان کفر در مقابل نظام جمهوری اسلامی شکست خورد، دنیای استکبار به فکر مقابله از طرق دیگر برآمد.

 

حجت الاسلام مظاهری با توجه به گزارشات جاسوسان آمریکایی دلایل عمده شکست جهان کفر در قبال ایران را 11 دلیل دانست و گفت: ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام، اعتقاد به غیب و کمک‌های غیبی و رهبری حاکمیت معنوی از مهم‌ترین دلایل از منظر آنان بود.

 

مسؤول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) تصریح کرد: بر اساس همین موارد مجلس سنای آمریکا با یک آسیب‌شناسی پس از جنگ تحمیلی، مبارزه در جبهه فرهنگی را با بودجه‌های کلان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

 

وی در ادامه گزارشات فوکویاما مبنی بر تحلیل و بررسی عقاید شیعه و نظام فکری ایران را تحلیل کرد و گفت: دشمنان با زیرکی خود بسیار هوشیارتر از ما به بررسی دقیق ابعاد مختلف انقلاب و ملت ایران، اعتقادات و باورهای شیعه پرداخته‌اند و امروز نیز با نقشه های جدید خود در حال اجرای راهکارهای خود برای نابودی شیعه ایران هستند.

 

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به فعالیت جدی دشمنان انقلاب که برای ایجاد خلل و انحراف در باورهای جوانان شیعه دارند، گفت: جبهه جدیدی که دشمنان خود را با آن وفق داده اند، جبهه جنگ نرم است که آنها در این جبهه ذهن نوجوانان و دانش‌آموزان ما هدف را قرار داده‌اند.

 

وی با بیان این که دشمنان ما برای کامل کردن دسیسه فرهنگی غربی و عملیات روانی بر اذهان جامعه شیعه ایران، به اتفاق آرا، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی را بهترین ابزار دیدند ابراز داشت: شبکه‌های ماهواره‌ای بزرگ‌ترین بستر و ابزار برای رسیدن دشمنان انقلاب و اسلام به هدف شومشان علیه نظام و حاکمیت ایران است.

 

حجت الاسلام مظاهری راه مقابله ما با این هجمه‌ها را تربیت نسل نوجوان و جوان هم‌تراز انقلاب و اسلام دانست و اظهار داشت: شاخصه تربیت بر مبنای قرآن کریم، الگو محوری است و کار تربیتی، کار الگویی است.

 

وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و دینی داشته‌ باشیم باید الگوهای مناسب به جوانان و نوجوانان ارائه دهیم و سیره شهدا و اهل‌ بیت(ع) و مکتب امام حسین(ع) بهترین الگو است.

 

مسؤول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در پایان گفت: مهم‌ترین نیاز ما در عرصه تربیت در مدارس و دانش‌آموزان، ارائه الگوی مناسب است و نظام تعلیم و تربیت کشور باید در الگوسازی برای نوجوانان همت بگمارد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات