۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۶۴۷
در مراسم بیست و سومین سالگرد تأسیس مرکز خدمات مطرح شد؛

تقدیر دبیر شورای عالی از خدمات رسانی مرکز خدمات به طلاب و روحانیان

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله مقتدایی خلوص نیت و تکریم ارباب رجوع را لازمه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: یکی از افتخارات کارکنان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این است به طلابی که سربازان صاحب الزمان(عج) هستند، خدمت می‌کنند
آيت الله مرتضي مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا آیت‌الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌‌های علمیه در مراسم بیست و سومین سالگرد تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور رهبر معظم انقلاب، با تسلیت ایام شهادت امام باقر(ع) گفت: باقرالعلوم به معنای شکافنده علم است که این لقب را پیامبر(ص) به ایشان داده‌اند.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود با بیان این‌که تاکنون خدمات ارزنده و گسترده‌ای از سوی مرکز خدمات صورت گرفته است، بیان داشت: افتخار و نعمت الهی برای افراد است در محلی کار کنند که در آن به دیگران خدمت شده و مشکلات افراد نیازمند رفع می‌شود.

 

وی ادامه داد: امام باقر(ع) درباره خدمت به مردم می‌فرمایند «هیچ عبادتی بالاتر از خوشحال کردن مؤمنان در نزد خدا نیست»؛ در روایت دیگر حضرت به نقل از پیامبر(ص) می‌فرمایند «هر فردی مؤمنی را خوشحال کند من را خوشحال کرده و هر فردی من را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده است».

 

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به آیات قرآن کریم عنوان کرد: خداوند متعال می‌فرماید «اهل تقوا در بهشت محل زندگیشان را خودشان انتخاب می‌کنند»، در روایت نیز آمده «کسانی که مؤمنان را شاد می‌کنند محل زندگی خود را در بهشت انتخاب می‌کنند».

 

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات کارکنان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این است به طلابی که سربازان صاحب الزمان(عج) هستند، خدمت می‌کنند؛ از این‌رو پاداش عظیمی خواهند داشت؛ البته باید احترام کامل ارباب رجوع را حفظ کرد.

 

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان داشت: فرد(کارکنان) باید رفع حاجات دیگران را رحمت الهی بداند؛ البته در خدمت رسانی باید خلوص نیت و تکریم ارباب رجوع را باید داشت.

 

آیت‌الله مقتدایی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از خدمت رسانی مرکز خدمات حوز‌ه‌های علمیه به طلاب گفت: از آقای ربانی به سبب تلاش صادقانه، جدیت در کار و دید بلند تشکر می‌کنیم.

 

وی یادآور شد: خوشبختانه خدمات خوب و ارزنده‌ای از سوی مرکز خدمات به طلاب و خانواده‌های آنها صورت می‌گیرد، باید به پیرمردان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم./993/پ202/ج

ارسال نظرات