۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۲۳۶۹۱
عضو شورای هیأت مرکزی استان مازندران:

تمام هیئات مذهبی کشور شناسایی و شناسنامه‌دار شده‌اند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای هیأت مرکزی استان مازندران با اشاره به تغییر کارکردهای هیئات مذهبی، گفت: اکنون هیئات تمام شهرستان‌ها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی و شناسنامه‌دار شده‌اند.
 آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسؤولان شورای هئیات مذهبی استان‌های مازندران و قم ظهر امروز با حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته حوزه علمیه قم دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام رضوی از مسؤولان شورای هیأت مرکزی استان مازندران با بیان این‌که هیئات باید نوکری امام حسین(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نسبت به نقش آفرینی هیئات پی بردند.

 

وی افزود: وقتی دشمن خطر اثرگذاری هیأت‌های مذهبی در مردم را متوجه شد نسبت به انحراف و تضعیف آن اقدام کرد.

 

حجت‌الاسلام رضوی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر کارکردهای هیئات مذهبی گفت: خوشبختانه اکنون هیئات تمام شهرستان‌ها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی و شناسنامه دار شده‌اند.

 

وی تأکید کرد: هیأت یک مجموعه مردمی بوده و وابسته حکومت نیست؛ از این‌رو باید از سوی مردم نیز اداره شود که ما هیأت رییسه آن را نیز از میان مردم انتخاب کرده‌ایم.

 

عضو شورای هیأت مرکزی استان مازندران با اشاره به جایگاه ویژه هیئات مذهبی خاطرنشان کرد: مراجع تقلید و علما نیز بارها به جایگاه ویژه هیئات مذهبی تأکید کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: اکنون مسؤولان هیأت مذهبی در سطح شهرستان‌ها، شهرها، استان‌ها و کشور انتخاب شده‌اند و در آستانه ماه محرم الحرام در تلاش برای ایجاد زمینه مناسب برای برافراشتن پرچم سوگواری سالار شهیدان هستند./993/پ202/ی

ارسال نظرات