۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۲۳۸۷۸
معاون اماکن متبرکه‌ آستان قدس رضوی خبرداد؛

خدمتگزاری بیش از 10 هزار خادم رضوی در روز عرفه

خبرگزاری رسا ـ معاون اماکن متبرکه‌ آستان قدس رضوی، گفت: بیش از 10 هزار نفر از خدام رضوی توفیق خدمت به زائران و مجاوران در روز عرفه را دارند.
محمود ممتاز

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محمود ممتاز معاون اماکن متبرکه‌ و امور زائرین آستان قدس رضوی از آمادگی کامل خدام حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به ارادت‌مندان این آستان ملائک پاسبان در روز عرفه خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بالغ بر هشتصد هزار نفر توفیق شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه را داشته باشند.

 

وی با اشاره به آمادگی کامل خدمه و خدمت‌یاران این بارگاه برای پذیرایی از زائران حرم مطهر در این روز، اظهار داشت: در برگزاری مراسم عرفه‌ امسال نیز بیش از 10 هزار نفر از خدمه و خدمت‌یاران حرم مطهر توفیق خدمت دارند که طبق برنامه، همه‌ صحن‌ها و نقاط پیرامونی حرم مطهر مفروش شده و آماده‌ پذیرایی از زائران و مجاوران هستند.

 

ممتاز با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 13:30 تا 17 برگزار میشود، افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده برای این روز، صوت و تصویر مراسم عرفه از همه‌ اماکن متبرکه پخش شده و بیش از سیصد هزار جلد کتاب دعای عرفه در 20 پایگاه ویژه‌ی توزیع کتب توزیع می‌شود. همچنین به تعداد کافی مهر نماز و نایلون برای حاضران تأمین شده که در دسترس زائران و مجاوران قرار می‌گیرد./1308/د102/ب4

ارسال نظرات