۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۲۳۹۱۷
سرپرست تبلیغات اسلامی خرم آباد:

مضامین دعای عرفه نشان از خضوع و خشوع است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد عرفه را فرصت مناسبی برای خودسازی دانست و گفت: مضامین دعای عرفه نشان از خضوع و خشوع امام حسین(ع) به ذات اقدس الهی است.
دعاي عرفه

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید قربان و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، بیان داشت: دعا بهترین سپر و سلاح بای انسان است.

وی با بیان این که مضامین بلند و عرفانی دعای عرفه امام حسین (ع) نشان از خضوع و خشوع کامل حضرت نسبت به ذات اقدس الهی دارد، افزود: این درسی است که می توان از آن حضرت آموخت.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان این که روز عرفه روز دعا و نیایش است، عنوان داشت: دعای پر فیض عرفه معرفت و عشق پاک انسان به خدای متعال را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: روز عرفه افزون بر داشتن مضامین عرفانی بالا، یادآور آغاز نهضت و حرکت امام حسین(ع) به سوی کربلا و قیام علیه ظلم و استبداد است.

حجت‌الاسلام منصوری بیان داشت: دعای عرفه دارای مضامین و معارفی در رابطه با توحید، شناخت الهی و نعمت هایی است که خدای متعال به انسان ها بخشیده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان این که عرفه روز مغفرت و آمرزش است، افزود: این روز بهترین فرصت برای استغفار در درگاه الهی و بخشش گناهان است.

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه با تأکید بر این که از این ایام و فرصت ها بهره ببریم، افزود: با انجام اعمال عرفه و عید قربان تلاش کنیم زمینه تهذیب نفس خویش را فراهم کنیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی خرم آباد در ادامه با اشاره به این که حضرت ابراهیم (ع) با تهذیب نفس، فرصت تقرب به درگاه الهی را پیدا کرد، تصریح کرد: این روزها برای ما سرشار از درس است که نباید بی تفاوت از آنها بگذریم./9451/ت302/ب

ارسال نظرات