۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۲۴۱۲۶
مدیر کل ارشاد خوزستان:

هنر باید در خدمت محرومان و مستضعفان جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اهمیت نقش اصحاب فرهنگ و هنر در ترویج انفاق و ازخودگذشتگی در جامعه، گفت: هنر باید در خدمت محرومان و مستضعفان جامعه باشد.
قنواتي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری که در اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان پیرامون جشن ملی عاطفهها برگزار شده بود، اظهارداشت: هنرمندان و فرهیختگان باید در گسترش فرهنگ انفاق پیشقدم باشند.

وی در ادامه با بیان این که فقر مهم‎ترین مانع پیشرفت جامعه محسوب می‎شود، گفت: هنر باید در خدمت محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه با تبریک به مناسبت دهه ولایت و جشن عاطفهها،تأکیدکرد: هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی استان باید در ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه پیش‎قدم باشند.

قنواتی با اشاره به این که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت‎های خود برای حل مشکل فقر در جامعه استفاده خواهد کرد، بیان‎داشت: از هنرمندان و فرهیختگان استان دعوت می‎کنم تا با حضور در جشن ملی عاطفه‎ها به در هر چه با شکوه‎تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

تغییر نگاه می‎تواند فقر را ریشه‎کن کند

وی در ادامه خاطرنشان‎کرد: با تغییر در روشهای امروزی و برگزاری جلسه‎های گوناگون می‎توان بخش قابل توجهی از مشکلات محرومان جامعه را کاهش داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جلسات هم‎اندیشی را بسیار مفید ارزیابی کرد و ابرازداشت: تغییر نگاه می‎تواند فقر را ریشه‎کن کند.

قنواتی در ادامه با بیان این که باید از همه امکانات موجود برای محرومیت زدایی در استان استفاده کرد، خاطرنشانکرد: میتوان با نشست‎های مشترک درباره آسیب شناسی فقر در جامعه به رویکردهای تازه‎ای در این زمینه دست پیدا کرد./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات