۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۲۴۱۴۹
رییس اداره اوقاف شهرستان مبارکه:

زیارت اهل بیت عاملی برای تقویت بنیان های معنوی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: زیارت ائمه معصومان موجب احیا دین است و می‌تواند نقش سازنده‌ای در تقویت بنیان های اعتقادی و معنوی افراد جامعه ایفا کند.
زيارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی مبشری رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه، گفت: زیارت ائمه معصومان می‌تواند نقش سازنده‌ای درتقویت بنیادهای اعتقادی و معنوی افراد جامعه ایفا کند و موجب احیا دین است.



وی تصریح کرد: یکی از نیات خیران نیک اندیش، بجا گذاشتن وقفیاتی است که با نیت اعزام مؤمنین کم بضاعت به پابوس حرم رضوی در نظر گرفته شده است و چه بسیارند کسانی که دلهایشان پرمی زند برای زیارت ائمه معصومین ولی توان مالی لازم را نداشته‌اند.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه ادامه داد: در شهرستان مبارکه که نسبت به جمعیت آن دارای موقوفات فراوان و با نیتهای خیر خواهانه عدیده‌ای است؛ موقوفه‌ای با نیت فوق‌الذکر وجود دارد.



وی افزود: بنابراین در اجرای طرح زائران حرم رضوی تعدادی از کسانی که شرائط لازم را نسبت به اولویتهای مندرج در دستور العمل‌های صادره از سوی سازمان اوقاف وامور خیریه را داشته‌اند شناسایی و اقدامات مقدماتی جهت اعزام این زائرین فراهم شده است.



مبشری متذکر شد: کسی که موقوفه‌ای را در راستای اعزام زائرین حرم معصومین وقف می‌کند الی یوم‌القیامه در ثواب زیارت کنندگان مشاهد مقدسه شریک خواهد بود.



وی خاطرنشان کرد: بزودی زائران حرم رضوی طی مراسم ویژه‌ای از امامزاده عزالدین محمد(ع) بدرقه وبه بارگاه امام هشتم(ع) اعزام خواهند شد.



رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه از عموم مردم، خاصه کسانی که استطاعت مالی دارند خواست تا با ایجاد وقفیاتی در این امر خدا پسندانه اقدام نمایند./939/د102/ب4

ارسال نظرات