۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۲۴۳۷۴
آیت الله موسوی جزایری:

مسؤولان فرهنگی مساجد رهنمودهای رهبری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مسجد سنگر اسلام است، گفت: مسؤولان فرهنگی در مساجد باید همواره بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.
آيت الله موسوي جزايري ـ نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بعد از ظهر امروز، در دیدار جمعی از مدیران کانونهای فرهنگی هنری خوزستان به مناسبت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، اظهارداشت: اسلام آغازگر طرح‎های فرهنگی در مساجد بود و نخستین مجری آن پیامبر اکرم(ص) است.

وی در ادامه با بیان این که مسجد سنگر جامعه محسوب میشود، گفت: مسجد سنگری است که جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی محافظت میکند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نقش مسجد را در جلوگیری از انحرافات اجتماعی مهم ارزیابی کرد و بیان‎داشت: در هر شرایطی باید از مسجد به عنوان سنگر اسلام محافظت کرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که مساجد خانه‎ خداوند محسوب می‎شوند، ابرازداشت: در هر محله و روستا باید مسجدی باشد که جوانان بتوانند در آن نماز برگزار کنند.

وی در ادامه جوانی را همچون گوهری گرانبهایی توصیف کرد و افزود: جوانان باید از فرصت‎هایی که خداوند در اختیار آنان قرار داده استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تنها راه تربیت جوانان صالح در جامعه را جذب جوانان در مساجد دانست و خاطرنشان‎کرد: مسؤولان فرهنگی در مساجد باید همواره بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان به نقش مهم وحدت در میان مسؤولان فرهنگی مساجد و ارشاد اسلامی اشاره و تأکید‎کرد: کانون‎های فرهنگی مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید مکمل یکدیگر باشند./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات