۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۲۴۴۲۴

بنیاد شهید استان قزوین دستگاه برتر در اقامه نماز شد

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و مرتضی روزبه، استاندار قزوین، با صدور لوح سپاس، از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تقدیر کردند.
بنياد شهيد و امور ايثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، عملکرد ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال 92 توسط هیأت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و این هیأت عملکرد بنیاد را با توجه به امیتاز کسب شده، در ردیف دستگاه‌های شایسته تقدیر ویژه، عنوان کرد.


به همین منظور آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و مرتضی روزبه، استاندار قزوین، با صدور لوح سپاس، از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تقدیر کردند.
در قسمتی از این لوح آمده است:
با عنایت به ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نماز در مورد برنامه‌ها و عملکرد ادارات استان در امر خطیر نماز در سال 1392 و بر اساس نظر هیأت داوران ستاد مذکور، آن دستگاه را شایسته تقدیر ویژه می‌داند.


ضمن تبریک این موفقیت به جنابعالی از سعی و تلاش اعضای شورا و کلیه دست اندرکاران اقامه نماز آن دستگاه تقدیر و تشکر نموده، امید است تلاش‌های انجام شده مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته و در راه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز همواره موفق و مؤید باشید.

 

گفتنی است، ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال‌های 1390 و 1391 نیز به عنوان دستگاه برتر برگزیده شده بود./955/د102/ب

ارسال نظرات