۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۲۴۴۵۰

زنگ عاطفه ها در مدارس خراسان رضوی نواخته شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با 16 مهرماه، زنگ عاطفه ها در مدارس استان نواخته و در حاشیه این مراسم، دو تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی امضا شد.
نشست خبري مديرکل کميته امداد ـ جشن عاطفه‎ها

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با 16 مهر،، زنگ عاطفه ها در مدارس خراسان رضوی نواخته شد  و در روزهای 16 و 17 و 18 مهر پایگاه های کمیته امداد خراسان رضوی در مدارس،مساجد و پایگاه های بسیج و مصلاهای نمازجمعه به منظور جذب کمک های مردنی دایر هستند.

 

 این گزارش حاکیست صبح امروز جشن عاطفه‌ها با حضور علی اصغر رشید، مشاور استاندار خراسان رضوی، سیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی‌اصغر حاجی‌نقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، حسن موحدیان فرماندار مشهد و سایر مسؤولان در دبستان شهیدحاتمی ناحیه 4 مشهد برگزار شد.

 

همچنین در حاشیه مراسم جشن عاطفه‌ها، دو تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی امضا شد که این تفاهم‌نامه‌ها در مورد استمرار جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری و همچنین تفاهم اجرای طرح سفیران احسان در مدارس متوسطه است که میان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی به امضا رسید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی نیز از اهدای 60 هزار دست لباس توسط مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته مبلغ 5 میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک شده است که امسال این مبلغ به 10 میلیارد ریال می رسد./ 934/پ203/ب5

 

 

ارسال نظرات