۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۲۴۵۲۸
به مناسبت دهه ولایت صورت می گیرد؛

اجرای300 برنامه فرهنگی از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، اجرای 300 برنامه فرهنگی و پشتیبانی از 100 مسجد را از فعالیت های این سازمان در دهه ولایت دانست و اظهارداشت: این فعالیت ها در شهرستان اهواز صورت می گیرد.
صادق عوض زاده، معاون فرهنگي، پژوهشي اداره تبليغات اسلامي خوزستان

صادق عوض زاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به پشتیبانی فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت مذهبی، اظهارداشت: اجرا و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی سبب تقویت روحیه مشارکت همگانی در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی می شود.

وی پشتیبانی از مؤسسه های قرآنی، کانون های مذهبی و هیأت دینی برپایی ایستگاه های صلواتی را از دیگر فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد و افزود: این فعالیت ها گامی در جهت شناسایی فرهنگ ولایت در این دهه است.

وی همچنین اجرای برنامه گلبانگ علی ولی الله از سوی هیأت مذهبی، پخش کتاب هایی با عناوین معرفی امیرمؤمنان از دیدگاه اهل سنت و امام علی(ع) در قرآن کریم را از دیگر برنامه های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد.

عوض زاده در ادامه تصریح کرد: افزایش کیفت و گستردگی برنامه های فرهنگی از هدف های مهم اداره تبلیغات بوده که با پیش بینی های صورت گرفته انتظار می رود سطح کیفی برنامه های فرهنگی و گسترش آن ها نسبت به سال گذشته تغییر چشمگیری خواهد یافت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاسیه پیر غلامان حسینی در 22 مهرماه سال جاری، اظهارداشت: کمیته تشکل های دینی و علمی پژوهشی مسؤول اجرای مراسم استقبال و برگزرای این اجلاسیه بزرگ مذهبی است.

عوض زاده، حضور گزیده ای از اقوام خوزستان در مراسم استقبال از پیرغلامان را از دیگر وظیفه های مهم این کمیته علمی پژوهشی دانست و گفت: برای استقبال از دهه محرم نیز مراسمی به صورت پیش درآمد از سوی هیأت مذهبی در 22 مهر ماه در بین الحرمین مراسمی برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان هدف های اساسی این اداره از برپایی فعالیت های فرهنگی را معرفی و نشر فرهنگ و اندیشه های گهربار تشیع، شناخت و اهمیت بخشی جایگاه امامت و ولایت در هدایت بخشی جامعه و جذب قشر های گوناگون جامعه به ارزشهای دینی، عنوان کرد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات