۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۲۴۷۸۸
رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها:

اقدامات فرهنگی با خودسازی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، گفت: ما هیچ کاری مهم تر از خودسازی نداریم، کسانی می توانند فعالیت فرهنگی، تربیتی انجام دهند که خودسازی انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمين محمد محمديان، رئيس نهاد رهبري در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشت تخصصی دین پژوهان که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به استعدادها و توانایی جوانان در حوزه علوم اسلامی گفت: ما دنبال افرادی هستیم که خودجوش عمل کنند، خودشان مثمر ثمر و تولید محور باشند مانند جوانانی که در دوره دفاع مقدس در جبهه ها حضور یافته و استعدادهایشان را شکوفا می کردند.

 

رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به حرکت انقلابی و ایجاد گفتمان جدید در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آن افرادی که به جبهه ها رفتند یک گفتمان جدید در عرصه های مختلف ایجاد کردند، آنها بزرگترین خدمت را به انقلاب اسلامی انجام دادند.

 

وی افزود: اگر بفهمیم جنگ نرم، یک جنگ حقیقی است واقعا با تمام وجود وارد میدان مبارزه می شویم و دیگر زمان استراحت نخواهیم داشت باید بدانیم این جنگ سیاسی صرفا در رسانه ها وجود ندارد بلکه دشمنان مکتب سازی می کنند، آدم می سازند برای حملات انتحاری و در مناطق مختلف دنیا برنامه ریزی می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان به شعار اصلی حوزه علوم اسلامی در دانشگاه ها اشاره و تاکید کرد: شعار اصلی ما این است، افرادی که صالح هستند و زمینه مصلح شدن را دارند جذب شوند وظیفه ما برای این افراد صالح مهیا کردن شرایط فعالیت و کسب علم است ما فقط سرنخ را به آنها نشان می دهیم و بقیه راه با همت و تلاش خودشان پیموده می شود.

 

وی در پایان، خودسازی فردی را امری مهم دانست و افزود: علامه طباطبایی در این رابطه گفتند: ما هیچ کاری مهم تر از خودسازی نداریم، کسانی می توانند فعالیت فرهنگی، تربیتی انجام دهند که خودسازی انجام دهند./9663/پ203/ب4

ارسال نظرات