۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۲۴۸۵۴
آیت الله علما تأکید کرد؛

وحدت نسخه شفابخش جهان اسلام/ دروغ‌گویی و نفاق ویژگی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وحدت نسخه شفابخش جهان اسلام است، به دلیل تفرقه و چند دستگی مسلمانان است که مستکبران جهان در منطقه حضور دارند.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: مسأله ولایت و امامت در اسلام جایگاه ویژه‌ و اساسی دارد، اقتدار و عزت کشور ما به برکت وجود ولایت فقیه در کشور است.

 


وی افزود: با تلاش و جانفشانی نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران، نظام ما از یک اقتدار فوق العاده ای در منطقه برخوردار است و دشمنان ما نیز به این امر اعتراف می کنند.

 

آیت الله علما ادامه داد: 75 میلیون نفر ملت ایران، مردمی آگاه و بیدار، دارای فهم بالای سیاسی و تجزیه و تحلیل رویدادها هستند، نظیر ملت ایران در هیچ جای جهان وجود ندارد.

 


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم سالیانه حج، حاوی سه پیام وحدت مسلمین، مسأله فلسطین و تمایز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی(ص) بود.

 

وی افزود: معظم له در این پیام بر وحدت مسلمانان تأکید ویژه ای داشتند، اگر وحدت اسلامی در میان جامعه مسلمین بود، امروز شاهد فعالیت گروه های تروریستی داعش و النصره نبودیم.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: وحدت نسخه شفابخش جهان اسلام است، به دلیل تفرقه و چند دستگی مسلمانان است که مستکبران جهان در منطقه حضور دارند.

 

آیت الله علما خاطر نشان کرد: دروغ گویی و نفاق از صفات برجسته آمریکا است، این کشور به بهانه مبارزه با داعش و تروریست ها در کشورهای اسلامی حضور یافته ولی ندای مظلومیت 500 هزار نفر از مردم شهر محاصره شده کوبانی سوریه را نمی شنود و می گوید رفع محاصره کوبانی جزء اولویت های ما نیست.

 


امام جمعه کرمانشاه در ادامه به بیست و سوم مهرماه، سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت مراسم بزرگداشت این عالم بزرگوار در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی به روز جهانی نابینایان و عصای سفید اشاره کرد و گفت: این قشر با مشکلات زیادی در جامعه روبرو هستند و نباید به راحتی از کنار این مشکلات عبور کرد لذا مردم و مسؤولان باید برای رفع معضلات آنها تلاش کنند.

 

آیت الله علما همچنین بیست و چهارم مهر روز اولیا و مربیان را یادآور شد و افزود: پدران و مادران باید در کنار آموزش و پرورش در تربیت فرزندان خود نقش مؤثری داشته باشندف متأسفانه دشمنان معضلات فرهنگی و اجتماعی زیادی را برای نسل جوان ما به بار آورده اند، پیروزی در این نبرد فرهنگی نیاز به برنامه ریزی و کارهای فرهنگی توسط نهادهای آموزشی و فرهنگی کشوره به ویژه خانواده ها دارد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات