۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۲۴۸۸۹
آیت‌الله دری نجف آبادی:

آرامش اجتماعی در سایه امنیت حاصل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: آرامش، نشاط اجتماعی و اقتدار پایدار کشور در سایه امنیت برقرار و تثبیت می‌شود.
 آيت الله دري نجف آبادي

به گزراش خبرگزاری رسا،‌ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک و نماینده ولی‌فقیه در استان، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا از رشادت‌ها و خدمات ارزنده این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی تقدیر شود.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: امنیت اقتدار ایران اسلامی چه در داخل و چه در مرزهای کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار جان برکفان نیروهای انتظامی و امنیتی است.

 

امام جمعه اراک ابراز کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری و ابتکار عمل به موقع حافظ جان، مال و ناموس این مملکت هستند و بسیاری از موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه امنیت مرهون تلاش آن ها است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به فیوضات حج و آثار آن بر زندگی اجتماعی افزود: حج بزرگ‌ترین میعادگاه مسلمانان جهان است که اتحاد و انسجام پیروان حضرت حق با تمسک به آیین اسلام ناب محمدی در آن نمود بیشتری دارد.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی اعیاد قربان و غدیر را از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان یاد کرد و گفت: عید قربان مهم‌ترین عید مسلمانان است که ابراهیم (ع) به عنوان بزرگ‌ترین پرچم‌دار انسانیت، در مقابل معبود خود سر تعظیم فرود آورد و شیطان را رو سیاه کرد.

 

وی ادامه داد: هفته ولایت و امامت و عید بزرگ غدیر خم نیز از دیگر اعیاد بزرگ است که ولایت امیرالمؤمنین(ع) را بر همگان آشکار می‌سازد.

 

سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی و توجه به ویژگی‌های اخلاقی و معیشتی امام هادی (ع) از دیگر محورهای خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک بود.

 

گفتنی است عزیز الله ملکی، فرمانده ناحیه انتظامی استان مرکزی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با ارائه گزارشی، فعالیت‌های انجام شده را تشریح کرد.

 

ملکی ابراز کرد: در شش ماه اول سال جاری میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد نیروی انتظامی 95 درصد افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: کاهش پنج‌درصدی جرائم و افزایش 47 درصدی کشف جرائم سایبری از دیگر موفقیت‌های نیروی انتظامی در استان مرکزی است./828/پ203/ب4

ارسال نظرات