۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۰۵۲
آیت الله طبرسی:

حاکمیت فرهنگ غدیر سبب هراس دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، افزود: امروز غدیر حاکم بر جهان شده که دشمن حساس شده است و دور هم می نشینند و تا می توانند کتاب می نویسند تا به مقابله با این واقعه گرانقدر بپردازند.
آيت الله طبرسي

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامی داشت دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، گفت: امروز غدیر حاکم بر جهان شد که دشمن حساس شده و دور هم می نشینند و تا می توانند کتاب می نویسند تا به مقابله با این واقعه گرانقدر بپردازند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمنان از این ناراحت هستند که غدیر حکومت تشکیل داده و آنها نمی توانند قبول کنند که حکومت ما با نام غدیر تشکیل شده است.


وی، ادامه داد: امروز تمام دنیا نقشه و توطئه آن ها از بین بردن ولایت فقیه و زدن نظام مقدس اسلامی و سرنگونی حکومت ما است می خواهند هر طوری که شده است به اهداف خود دست پیدا کنند.


 آیت الله طبرسی با بیان این که بصیرت به عنوان امری اساسی در شرایط کنونی است، گفت: هوشیاری و بیداری ما می تواند همه این توطئه ها را خنثی کند و دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود در این عرصه دست یابند.


امام جمعه ساری، بیان داشت: ما اسلام را از غدیر تا عاشورا و از عاشورا تا ظهور حضرت مهدی (عج) می خواهیم که باید به پای آنها بایستیم و باید اهتمام ارزنده ای در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و علوی در جامعه وجود داشته باشد.


آیت الله طبرسی با اشاره به سخنان آیت الله خزعلی، تصریح کرد: همه انتظار ما در رابطه با احیای غدیر این است که موقع مردن حضرت علی (ع) یک لبخند به ما بزند.


وی با تأکید بر این که باید از مسأله غدیر برای نزدیک کردن قلوب مسلمانان بهره گرفت، ادامه داد: در مسأله غدیر تکمیل دین، اتمام نعمت و ولایت امیر مؤمنان(ع) ابلاغ شده است.


 نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ادامه داد: باید غدیر را قدر بشناسیم و غدیر را بیشتر شفاف کنیم و به کوری دشمنان ایران بعداز 1400 سال غدیر مثل خورشید عالم می درخشد و خاری است در چشم دشمنان ما که باید در راستای ترویج آن کوشا باشیم.


وی با تاکید بر این که فرهنگ غدیر باید در میان آحاد مردم جامعه تبیین شود، گفت: باید در رابطه با ترویج جایگاه غدیر در جامعه تلاش شده و ذهن ما توجه به غدیر داشته و با دغدغه ولایت و غدیر در این مسیر ارزنده گام برداریم.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، تبیین مناسب مسأله غدیر را زمینه ساز تقویت جایگاه ولایت و امامت در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود تا زوایای پنهان واقعه غدیر برای سطوح مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات