۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۲۵۱۷۹
فردا؛

آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی در دزفول برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول گفت: آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی فردا به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد.
آئين عمامه گذاري طلاب حوزه علميه زنجان

حجت الاسلام سید محمدعلیقاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت تبلیغ مکتب اهل بیت(ع)، اظهارداشت: طلبگی زیباترین روش برای زندگی در مسیر اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به این که طلاب معمم مسؤولیت بسیار مهمی را بر عهده خواهند گرفت، افزود: روحانیت سربازی امام زمان(عج) است.

تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) سدی محکم دربرابر هجمه‎های دشمنان است

امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به این که ولایت قلب تشیع است، ابراز داشت: طلاب معمم با تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) می‎توانند سدی محکم در برابر هجمه‎های دشمنان اسلام شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی فردا به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار خواهد شد، گفت: در این روز مبارک حدود 9 نفر از طلاب جوان دزفولی به لباس مقدس روحانیت مشرف خواهند شد.

طلاب معمم پاسدار مکتب اهل بیت(ع) خواهند شد

وی در ادامه وظیفه روحانیت را بسیار سنگین ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: طلاب معمم پاسدار مکتب اهل بیت(ع) خواهند شد.

امام جمعه دزفول طلاب جوان را به تفکر و معرفت در مفاهیم قرآن کریم توصیه کرد و تأکیدکرد: طلبه باید در همه اوقات قرآن را در کنار خود داشته و آن را محور و اساس تبلیغ علوم دینی خود قرار دهد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات