۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۵۱۹۸
رییس تبلیغات اسلامی خرمدره:

واقعه غدیر شناسنامه و هویت شعیان است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره زنجان واقعه غدیر را شناسنامه و هویت شیعه خواند و گفت: همه ما باید به نوبه خود تلاش کنیم تا عید غدیر به عیدی جهانی تبدیل شود.
حجت الاسلام مقدم

حجت‌الاسلام علی مقدم، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و ایام عید بزرگ غدیر خم اظهار داشت: به مناسبت این ایام برنامه‌های مختلفی در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جُنگ بزرگ شادی با حضور هنرمندان شهرستان به مناسبت عید باشکوه غدیر افزود: جُنگ شادی با حضور اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می‌شود که از کلیه دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود همکاری لازم را در برگزاری باشکوه این جشن داشته باشند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمدره در ادامه با تأکید بر ضرورت ارج نهادن به واقعه عظیم غدیر از سوی شیعیان تصریح کرد: فرد فرد شیعیان باید غدیر را مهم بدانند چرا که غدیر شناسنامه و هویت شیعیان است و باید در راستای تبیین آن از هیچ اقدامی کوتاهی نکنند.

 

حجت‌الاسلام مقدم در ادامه با اشاره به این که شیعیان باید در راستای شناساندن غدیر به جهانیان گام‌های محکمی بردارند تأکید کرد: همه ما به نوبه خود باید تلاش کنیم که عید غدیر به عیدی جهانی تبدیل شود چون ما با عید غدیر زنده‌ایم و واقعه غدیر اساس و پایه اعتقادی شیعیان است.

 

وی در ادامه گفت: اگر شیعه ای در زمینه معرفی واقعه غدیر کوتاهی کند در واقع در شیعه بودن خود کوتاهی کرده است و البته اصحاب رسانه نیز با بهره‌گیری از ابزار کار خود باید در راستای تبیین واقعه غدیر برای جهانیان تلاش کنند.

 

این مسؤول در پایان با اشاره به ضرورت فضاسازی مناسب شهری از سوی شهرداری در دهه ولایت اظهار داشت: برای اینکه شهر بیش از هر زمان دیگری رنگ و بوی علوی به خود بگیرد شهرداری باید از تابلوهای مزین به نام حضرت علی(ع) در فضاسازی شهری استفاده کند./949/ت302/ب4

ارسال نظرات