۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۲۵۵

انتشار 55 هزار نسخه خطبه غدیر در حوزه علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر از انتشار و توزیع 55 هزار نسخه از کتب عهد آسمانی (خطبه حضرت رسول(س) در غدیر خم) در میان بانوان طلبه سراسر کشور خبر داد.
55 هزار نسخه خطبه غدير

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران احمد شایانفر گفت: به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر بانوان طلبه از خطبه غدیر این اثر در قالب کتاب عهد آسمانی در آستانه عید غدیر خم در اختیار طلاب حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است.


وی افزود: کتاب عهد آسمانی خطبه رسول اکرم(ص) در غدیر خم است که به همراه ترجمه، اسناد و فهرست تفصیلی موضوعی در قالبی نفیس از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.


مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر اضافه کرد: عهد آسمانی در 204 صفحه خشتی تنظیم شده و اکنون برای چندمین نوبت تجدید چاپ شده است.


وی اضافه کرد: در مقدمه این اثر به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: یکی از مهم‌ترین نقاط عطف و پرارج فرمایشات خاندان رسالت بی‌گمان خطبه غدیر است. خطبه‌ای که مهم‌ترین بخش رسالت الهی رسول مکرم اسلام(ص) معرفی شده و اهمیت این کلام مبارک و مفاهیم آن نزد اندیشمندان به خوبی آشکار است.


شایانفر گفت: این اثر همچنین با مقاله‌ای پیرامون اهمیت واقعه غدیر و لزوم پرداختن به آن با عنوان برکه آفتاب همراه است./978/د101/س

ارسال نظرات